۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۴۷۱۹۸
از رادیو معارف؛

صدای شکوه عزت حسینی شنیدنی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «شکوه عزت» از رادیو معارف به مفهوم عزت و سربلندی در سیره سید الشهدا و معصومین علیهم السلام می‌پردازد.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در ایام سوگواری شهادت خامس آل عبا امام حسین علیه السلام، ویژه برنامه «شکوه عزت» با هدف گسترش مفهوم عزت و سربلندی در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی با توجه به سیره و گفتار حضرات معصومین علیهم السلام به ویژه سیره امام حسین علیه السلام، پخش می‌شود.

در این برنامه محورهای موضوعی همچون مفهوم عزت و ذلت و مصادیق آن در زندگی فردی و اجتماعی، آثار عزتمندی، موانع رسیدن به سربلندی و علل و راهکارهای نیل به این درجه عالی انسانی اسلامی با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نجفی یزدی و موضوع پیام قیام امام حسین علیه السلام در فرهنگ مردم با کارشناسی دکتر محمد جواد فلاح بررسی می‌شود.

پخش کلام حضرت امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری حول محور عزت حسینی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ویژه برنامه «شکوه عزت» کاری از گروه اندیشه و حکمت به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی محمد خلیلی و اجرای سید حمید حسینی در نیمه اول ماه محرم از 25 آبان 91 از ساعت 22:30 از شبکه سراسری رادیو معارف تقدیم شنوندگان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت می‌شود./919/د102/ن

 

ارسال نظرات