۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۴۷۶۶۶
در میدان آستانه؛

اجتماع بزرگ هیئات مذهبی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ اجتماع بزرگ هیئات مذهبی استان قم روز هشتم محرم در میدان آستانه برگزار می‌شود.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قم،حجت‌الاسلام عباس اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم ، گفت: در دو سال اخیر تعداد زیادی از هیئات‌ مذهبی دانش آموزی و دانشجویی در استان شکل گرفته و هزاران نفر از جوانان شیفته ائمه اطهار(ع) در روز منتسب به حضرت علی اکبر(ع) به عنوان بیعت با این جوان رشید جریان عاشورا، به صحنه می‌آیند و از نقاط مختلف استان در قالب دسته‌های عزا به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) عزاداری می‌کنند.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم هدف از این برنامه دینی را انس و آشنایی و معرفت هر چه بیشتر جوانان با الگوی جوانان عاشورا حضرت علی اکبر(ع) ذکر کرد و گفت: این حرکت ارزنده موجب تأثیرگذاری اخلاق و فکر و اندیشه حضرت علی اکبر(ع) بر جوانان ما می‌شود.
 
به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اجتماع بزرگ هیئات‌ مذهبی استان در روز منتسب به حضرت علی اکبر(ع) با حضور دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم در میدان آستانه برگزار شود.
 
حجت‌الاسلام اسکندری اظهار امیدواری کرد که این اجتماع بزرگ به الگویی برای دیگر استان‌های کشور تبدیل شود.
 
وی از همه جوانان عاشورایی و هیئات‌ مذهبی خواست که ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه با حضور گسترده خود در میدان آستانه صحنه زیبایی از محبت و مودت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه امام حسین(ع) و حضرت علی اکبر(ع) خلق کنند./927/د102/پ
ارسال نظرات