۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۸۰۳۴
کوثری:

معنویت خون شهدا قدرت‌های استکباری دنیا را مستأصل کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که معنویت خون شهدا، ابرقدرت‌های جهان را مستأصل و ناکام کرده است، گفت: تقوای الهی و اخلاص در عمل را تنها راز ماندگاری شهدا است.
محمد اسماعيل کوثري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در یادواره 71 شهید بهداشت و درمان و محله مهرآباد نکا در مسجد سعادت مهرآباد نکا با اشاره به این که دشمن می خواهد با برنامه ریزی های مختلف و ایجاد جنگ نرم این معنویت خون شهدا را از ما بگیرد، بیان داشت: جوانان بسیجی ما در این جنگ با الگو قراردادن نهضت عاشورا، کار عاشورایی کردند و موجب شگفتی جهان شدند.

 

کوثری یادآور شد: تقوای الهی و اخلاص در عمل را تنها راز ماندگاری شهدا است و امروز کشور ایران در همه زمینه ها به موفقیت رسیده و این حاصل تلاش دانشمندان ایرانی است که برای سربلندی کشور گام برداشتند.

 

وی با اشاره به این که دشمن در جنگ هشت ساله علیه ایران آمده بود تا سه روزه ایران را تصاحب کند؛ اما ایمان، اخلاص، صفای فرزندان و رزمندگان این مرز و بوم و از همه مهم تر فرماندهی امام راحل مانع از این کار شد، گفت: شهدا با برنامه ریزی درست و اطاعت پذیری از رهبر در این میدان با بصیرت گام نهادند و اکنون ما موظف به انتقال پیام شهدا به جامعه هستیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی منطقه مرهون این انقلاب و افکار عاشورایی فرزندان آن است.

 

کوثری برگزاری یادواره شهدا را بهترین راه مبارزه با جنگ نرم دشمن دانست و خاطر نشان کرد: اقتدار معنوی امروز جمهوری اسلامی ایران از برکت وجود خون شهد است و امروز وظیفه ما بازماندگان حفظ آرمان ها و ارزش های شهدا است.

 

وی گفت: دشمنان در سال های متمادی این انقلاب از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به آن فروگذار نکردند، اما با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران همواره دشمن شکست خورده و در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است و باید قدردان این انقلاب باشیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن اکنون با ایجاد جنگ نرم در پی ایجاد جنگ و شبهه در داخل کشورمان است و باید در این رابطه همه ما با اتحاد و برادری در برابر این توطئه ها بیایستیم.

 

وی افزود: اکنون برادران شما در مجلس و دولت با رفاقت و برادری در پی حل مشکلات هستند و  اگر چه در مقطعی مشکلاتی وجود داشته است اما باید بدانیم این مشکلات مقطعی است و تداوم ندارد و اتحاد و همبستگی ما همواره سبب سعادت همه جانبه ما است که باید با تکیه بر دو عامل مهم این انقلاب یعنی رهبری و مردم حفظ شود.

 

کوثری، ادامه داد: برگزاری این یادواره‎ها برای نسل نوپا که جنگ و شهدا را درک نکرده‌اند، ضروری است و باید از این طریق ارتباط بین نسل‌ها را تقویت کنیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات و تحریم های اقتصادی تصریح کرد: دشمنان انقلاب از همان ابتدای پیروزی با همه توان خود در برابر این انقلاب و اهداف آن ایستادند و تحریم‌های اقتصادی از همان ابتدای انقلاب بوده است./950/پ202/س

ارسال نظرات