۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۴۸۳۲۶
مدیر مدرسه علمیه امام القائم تهران:

هیچ راه بازگشتی برای فتنه گران به عرصه سیاست وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران بازگشت فتنه گران و ساختار شکنان به عرصه سیاسی کشور را غیر ممکن خواند و تاکید کرد:‌ کسانی که تا لحظه آخر وفادار به آن فتنه بودند و حتی لحظه‌ای که دشمنان خارجی خود را حامی آنها خواندند و هیچ برائتی اعلام نکردند هیچ جای بازگشتی ندارند.
حجت الاسلام بدري(مدير مدرسه علميه امام القائم(عج))

حجت الاسلام سید مجتبی بدری، مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به طرح وحدت ملی که از سوی برخی افراد مطرح شده است، اظهار داشت: وحدت داشتن به صورت کلی طرح خوبی است که می‌تواند تمام افراد و نیروها را در یک مسیر قرار دهد تا از کارها و صحبت‌های تنش‌زا جلوگیری کند؛ زیرا این هرج و مرج‌ها به ضرر مردم است چه از نظر اقتصادی و چه سلامت روحی و روانی.

وی با تاکید بر این‌که شاکله اصلی وحدت توده مردم و احزاب مختلف هستند، افزود: وحدت وقتی معنا پیدا می‌کند که همه اعم از مردم و مسؤولان تحت لوای ولایت و همراه آن باشند نه قدمی پیش و نه پس، این یک وحدت پاکیزه و قابل قبول است.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر این‌که نیاز به وحدت با محوریت ولایت فقیه در کشور روشن است گفت: اگر دقت شود خواهیم دید از ابتدای انقلاب تا کنون افرادی با تحریک بیگانگان خواستند مردم را در مقابل نظام قرار بدهند اما با وجود رهبری مدبر، آینده‌نگر و بصیر ما با صلابت و اقتدار مقابل تمام حربه‌ها پیروز شدیم.

حجت الاسلام بدری با تاکید بر این‌که باید دید مطرح کنندگان این طرح چه کسانی هستند، افزود: اگر کسانی که این طرح را بیان کردند قصد دارند که آبروی رفته اصلاح طلبان را سرجایش بیاورند و یک وحدت غرض‌دار را برای انتخابات می‌خواهند تا با استفاده از آن بتوانند در انتخابات روی کار بیایند؛ قابل قبول نیست.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) گفت: اصلاح طلبانی که از حرکات نامناسب و هجمه به کشور تبری جستند را برای خدمت دوباره به نظام می‌توان پذیرفت اما کسانی که تا لحظه آخر وفادار به آن هجمه و فتنه بودند و حتی لحظه‌ای که دشمنان خارجی خود را حامی آنها خواندند و هیچ برائتی اعلام نکردند هیچ جای بازگشتی ندارند.

وی با اشاره به این‌که اظهار پشیمانی بعد از مرگ سهراب هیچ سودی ندارد، گفت: سران فتنه و اصلاح طلبان همان موقع باید مسیر خود را جدا می‌کردند، آن لحظه‌ای که با بی‌احترامی به حضرت سیدالشهدا(ع) به ما سخت گذراندند.

حجت الاسلام بدری در پایان تاکید کرد:  اگر آن افراد پیغمبر هم بشوند ما هیچ وحدتی با آن‌ها نخواهیم داشت./9598/ت302/ج

ارسال نظرات