۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۴۹۷۹۵
با حضور رییس مجلس شورای اسلامی؛

نخستین همایش ملی شبیه‌پژوهی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش ملی شبیه‌ پژوهی با عنوان «رویکردی نوین به هنر کهن» همزمان با هفته پژوهش پیش از ظهر امروز با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.
نخستين همايش ملي شبيه پژوهي در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین همایش ملی شبیه‌ پژوهی با عنوان «رویکردی نوین به هنر کهن» همزمان با هفته پژوهش پیش از ظهر امروز با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

بر اساس این‌ گزارش، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، رییس دفتر تبلیغات اسلامی قم، حجت‌الاسلام صادقی، رییس دانشکده علوم و حدیث، طلاب، فضلا و اقشار مختلف مردم از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

گفتنی است، در این مراسم علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام هادی صادقی، رییس دانشکده علوم و حدیث به ایراد سخن پرداختند.

بعد از قرائت آیاتی از قرآن کریم رضا کوچک‌زاده دبیر همایش شبیه‌پژوهی به ارائه گزارشی از عملکرد نخستین همایش ملی شبیه‌پژوهی پرداخت و گفت: مقدمات برگزاری همایش شبیه‌پژوهی از ماه پایانی سال 90 آغاز شد.

وی اضافه کرد: فراخوان مقالات نمایش نیز از بیست مرداد ماه سال جاری تا بیست و هفتم شهریور از سوی شورای علمی آغاز شده و تا پایان زمان تعیین شده 55 چکیده از 56 نفر ارسال شد.

کوچک‌زاده با بیان این‌که دوازده مقاله از سوی بانوان و چهل و سه مقاله نیز از سوی آقایان به این همایش ارسال شد، اظهار داشت: هشت مقاله از سوی دانشجویان دکترا، سی و سه مقاله از سوی دانشجویان کارشناسی ارشد و پانزده مقاله نیز از سوی دانشجویان کارشناسی ارسال شده است.

وی ادامه داد: در 30 شهریور ماه سال جاری چکیده مقالات اعلام شد و تعداد 10 مقاله از مقالات ارسال شده جهت چاپ و ارائه و سه مقاله نیز جهت چاپ به دبیرخانه فرستاده شد.

دبیر همایش شبیه‌پژوهی در پایان اظهار داشت: پس از همایش مجموع مقالات به صورت کتاب با عنوان «شبیه‌پژوهی» همراه با تصاویر از سوی حوزه هنری استان قم چاپ می‌شود./993/پ202/پ

ارسال نظرات