۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۵۰۴۶۶
کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌کند؛

ویژه برنامه ولادت امام موسی کاظم

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت میلاد خجسته امام موسی کاظم(ع) کانال ندای اسلام رادیو معارف ویژه برنامه «منبر» را پخش می‌کند.
منبر کانال نداي اسلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با سالروز میلاد هفتمین گوهر دریای امامت حضرت امام موسی کاظم(ع) و با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با سیره این امام همام، ویژه برنامه «منبر Minbar» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

در این برنامه برای آشنایی با جایگاه والای امام کاظم(ع) موضوعاتی نظیر ولادت امام، شرایط سیاسی اجتماعی زمان امام، خلفای هم عصر با امام، دوران امامت ایشان و شاگردان برجسته ایشان به وسیله حجت‌الاسلام علی دینا کارشناس و مبلغ دینی و حوزوی، تبیین و بررسی خواهد شد.

ویژه برنامه «منبر» به سردبیری و تهیه کنندگی صادق صدیقی جمعه اول دی‌ماه از ساعت 11:05 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم شنوندگان خواهد شد.

برنامه‌های کانال ندای اسلام به غیر از دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی«ست تاپ باکس» و پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com ، از طریق ماهواره badr5  در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./997/د102/پ

ارسال نظرات