۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۵۰۴۷۷
از سوی وزیر ارشاد صورت گرفت؛

صدور احکام جداگانه برای انتصاب دبیران بخش های مختلف جشنواره بین المللی قرآنی آیات

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه ای دبیران بخش های مختلف جشنواره بین المللی قرانی آیات را منصوب کرد.
سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی جشنواره بین المللی قرآنی آیات، بر اساس احکام صادره از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد علی منفرد رییس مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت دبیر جشنواره پیامک قرآنی و علی اسماعیلیان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز به سمت دبیر جشنواره فیلمنامه و نمایشنامه نویسی منصوب شدند.
علاوه بر این طی احکام انتصابی صادره از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمید نیکرو مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، دبیر جشنواره گرافیک قرآنی، منصور شرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دبیر جشنواره شعر آذری قرآنی و قباد میمنت آباد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، دبیر جشنواره شعر کردی قرانی شدند.
همچنین بر اساس این حکم آمده است: بهرام عبدالحسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، به دبیری جشنواره صنایع دستی قرانی، حسین ثابت قدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، به دبیری جشنواره تاثیر قرآن بر فرهنگ عمومی، سید جواد جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، به دبیری جشنواره داستان‌های قرآنی و فیلم انیمیشن و علی گهرسودی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، به دبیری جشنواره نقاشی قرآنی منصوب شدند.
انتصاب محمد آفتابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، به دبیری جشنواره سرودهای فارسی قرآنی، سید مرتضی اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، به دبیری جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی، مصطفی مشایخی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به دبیری جشنواره‌های تابلو فرش و تعزیه قرآنی و احمد همتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، به دبیری جشنواره‌های شعر فارسی قرآنی از دیگر احکامی بود که از سوی سید محمد حسینی به امضا رسید.
این گزارش می افزاید بر اساس حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید احسان قاضی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازنداران و غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز به ترتیب دبیر جشنواره نشریات دیجیتال و مکتوب، دبیر جشنواره ترجمه‌های قرآنی، دبیر جشنواره عکس قرآنی و دبیر جشنواره تئاتر قرآنی شدند.
در ادامه این احکام حسینی، دبیری جشنواره شعر عربی قرآنی را به لطف ا... سپر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، دبیری جشنواره وبلاگ نویسی را به علی داننده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، دبیری جشنواره قصه گویی و قصه خوانی را به محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، دبیری جشنواره خط و نگاره را به محمد حسین شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیری جشنواره نمایش‌های خیابانی قرآنی را به علی ملا نوری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم واگذار کرد.

گفتنی است حجت الاسلام حمید محمدی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دبیر کل جشنواره بین المللی قرآنی آیات است.

این جشنواره در دهه فجر به صورت همزمان در سراسر کشور و در کشورهای آسیایی و اروپایی، در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری اعم از ادبیات، هنرهای تجسمی، سینمایی و هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

همچنین معاونت امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همکاری نهادهای مختلف فرهنگی جشنواره بین المللی قرآنی آیات را به صورت سراسری برگزار می کند./9591/د102/ص

ارسال نظرات