۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۵۱۰۰۴

دومین جشنواره بین‌المللی شعر عربی قرآنی در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی شعر عربی قرآنی در خوزستان خبرداد.
حجت الاسلام سپهر ، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، حجت الاسلام لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره بین المللی شعر عربی قرآنی در استان خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و اندیشه قرآنی خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و پژوهشی مرتبط با موضوعات قرآنی به زبان عربی و حمایت از آفرینش‌های فرهنگی، ادبی و پژوهشی در زمینه شعر به زبان عربی به عنوان زبان اول جهان اسلام از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

وی با بیان این که دومین جشنواره بین‌المللی شعر عربی قرآن کریم «شعر آیات» در دو موضوع شامل سوره انسان و عصر برگزار می شود اظهار داشت: علاقه مندان می توانند با استفاده از تفاسیر المیزان، نمونه و همچنین کتاب انسان در قرآن اثر شهید مرتضی مطهری و بخش ویژه قرآن کریم، کتاب بیداری در این جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام سپهر در ادامه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 25 دى‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند./9458/د102/ب

ارسال نظرات