۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۵۱۱۲۸
به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) صورت پذیرفت؛

بازدید مسؤولین حزب الله از کلیساهای لبنان

خبرگزاری رسا ـ مسؤولین حزب الله لبنان به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال جدید میلادی از کلیساهای شهرهای لبنان بازدید کردند.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام سید احمد صفی الدین مسؤول حزب الله در منطقه یک جنوب لبنان، در راس هیأتی با استقبال جورج یعقونی اسقف اعظم شهر صور از کلیسا‎های مسیحی این شهر بازدید و میلاد حضرت مسیح (ع) و سال جدید را تبریک و تهنیت گفتند.


در این دیدار جورج یعقونی از سید احمد صفی الدین و تمامی مسؤولین حزب الله لبنان به جهت تبریک میلاد مسیح (ع) و محبت آنان تشکر کرد.


سید احمد صفی الدین در این دیدار ضمن تاکید بر محبت و نوع دوستی خاطر نشان کرد: از خداوند تبارک و تعالی می خواهیم که به برکت میلاد حضرت عیسی بن مریم(ع) این کشور را سرشار از محبت و نعمت گرداند.

 

وی افزود: میلاد حضرت مسیح (ع) وقت مناسبی است برای نزدیک‎تر شدن دل های اقشار مختلف لبنانی که بتوانند با افزایش وحدت و یکپارچگی به پیشرفت کشور کمک کنند.


لازم به ذکر است سید احمد صفی الدین همچنین از کلیسای مارونی‎های شهر صور بازدید کرد و در دیدار خانم بحار المارونیه راهبه اعظم مارونی‎های شهر صور، میلاد حضرت مسیح(ع) و سال جدید را تبریک گفت./994/ب903/ک

ارسال نظرات