۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۵۱۵۶۲
عضو جامعه مدرسین:

برخی خواص در فتنه با پیروی از آقای هاشمی بر موضع ناحق خود پافشاری کردند

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر حوزه علمیه استان همدان 9 دی را روز تبلور اتحاد، بصیرت و ولایت مداری مردم توصیف کرد و گفت: مردم بر خلاف خواص بی بصیرت همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی پیشقدم هستند و تا پای جان از انقلاب و رهبری دفاع می کنند.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني مدير حوزه علميه همدان
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به حوادث بعد از انتخابات 88 و خلق حماسه 9 دی از سوی مردم اشاره کرد و گفت: برخی مغرضانه و برخی نیز از روی جهل و نادانی فضای کشور را در آن دوره به هم ریختند، اما ایستادگی رهبر معظم انقلاب و ملت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
وی بصیرت و تعصب دینی مردم را سبب شکل گیری حماسه 9 دی عنوان کرد و ابراز داشت: وقتی فتنه‌گران به مقدسات دینی در ماه محرم توهین کردند مردم با بصیرت ایران به صحنه آمده و حماسه بزرگ 9 دی را به وجود آوردند.
مدیر حوزه علمیه همدان حماسه 9 دی که سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی شد را مصداق بارز آیه «هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنِینَ» خواند و اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی با ایجاد فتنه مقدمات فروپاشی و سقوط نظام را ایجاد می کردند اما به لطف الهی همچون همیشه ناکام ماندند.
وی بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و بیان داشت: 9 دی یکی از روزهایی است که بقای انقلاب را تضمین کرد؛ از این رو باید این روز بزرگ را گرامی بداریم و آن را برای آیندگان تبیین کنیم.
مدیر حوزه علمیه همدان گفت: دشمنان همیشه به دنبال فرصت می گردند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و اتحاد و همدلی مسؤولان ما توطئه های آنها را خنثی می کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در خاموش کردن فتنه سال 88 مؤثر ذکر کرد و با اشاره به بی بصیرتی برخی از خواص، گفت: عده‌ای همچون آقای هاشمی پیشنهادهای دیگری را مطرح کردند اما مردم به حق تشخیص دادند که در آن مقطع و در همه مقاطع باید کلام رهبری را نصب العین خود قرار ‌دهند.
وی همچنین افزود: متأسفانه برخی از خواص از آقای هاشمی پیروی کرده و بر موضع نا حق خود مبنی بر ابطال انتخابات ایستادگی کردند اما قاطعیت رهبری و حضور گسترده مردم جواب قاطعی به آنها داد.
مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به آیاتی از قرآن، حضور همیشگی منافقان در اسلام را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در زمان پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز منافقان در برابر معصومان می ایستادند و فتنه گری می کردند و این امر همیشه بوده و خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی 9 دی را روز تبلور اتحاد، بصیرت و ولایت مداری مردم توصیف کرد و گفت: مردم بر خلاف خواص بی بصیرت همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی پیشقدم هستند و تا پای جان از انقلاب و رهبری دفاع می کنند./927/ت302/ج
ارسال نظرات