۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۵۱۵۶۸
امام جمعه رباط کریم:

دست خداوند در حماسه نهم دی مشاهده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رباط کریم گفت: دست خداوند و روح حسین بن علی(ع) و ولایت در حماسه نهم دی مشاهده می‌شود و الا مردم به تنهایی قادر به خلق چنین حماسه‌ای نبودند.
امام جمعه رباط کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد،امام جمعه رباط کریم در نشست بصیرت مردمی با موضوع اقتصاد مقاومتی و روز بصیرت که به همت ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی شهرستان رباط کریم درمصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد بیان داشت: حوادث پس از انتخابات سال 88 فتنه‌ای بود که برای نابودی جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با حماسه نهم دی اشاره و افزود: حماسه نهم دی ماندگار است و دست خداوند و روح حسین بن علی(ع) و ولایت در آن مشاهده می‌شود و الا مردم به تنهایی قادر به خلق چنین حماسه‌ای نبودند.

امام جمعه رباط کریم در ادامه خاطرنشان کرد: همه احزاب و گروه‌های ضد اسلامی دور هم گرد آمدند و در داخل کشور از نظر ابعاد زمانی و مالی هزینه‌های بسیاری کردند تا بتوانند این نظام اسلامی را که حاصل خون شهدا و ایثارگران بود به خواری و ذلت بکشانند اما خداوند چراغ انقلاب را خاموش نکرد و دشمنان اسلام و ایران را نابود ساخت./957/پ202/ص

 

ارسال نظرات