۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۵۱۹۸۶

پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی در پی ارتحال آیت الله مجتبی تهرانی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله تهرانی تصریح کرد: آن عالم بزرگوار از مفاخر حوزه‌ علمیه قم بودند و سال‌ها در حوزه‌ی علمیه‌ تهران کرسی تدریس دروس خارج را برعهده‌ داشتند و طلاب فاضل و عالی از ایشان استفاده‌‌های فراوان ‌نمود‌ند.
آيت الله صافي گلپايگاني آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است

بسمه تعالی


انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی، استاد بزرگ حوزه‌ی علمیه‌ی تهران، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ مجتبی تهرانی رحمة‌الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید.


آن عالم بزرگوار از مفاخر حوزه‌ی علمیه قم بودند و سال‌ها در حوزه‌ی علمیه‌ی تهران کرسی تدریس دروس خارج را برعهده‌ داشتند و طلاب فاضل و عالی از ایشان استفاده‌‌های فراوان ‌نمود‌ند و از طرفی استاد و مربی اخلاق برای نفوس مستعده‌ و جوانان متدین بوده و سال‌ها در نشر و ترویج معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام بسیار موفق بودند.


این ضایعه‌ی مؤلمه را به حضرات علمای اعلام و حوزه‌ی علمیه تهران و برادر بزرگوارشان حضرت آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی و فرزندان روحانی و فاضل و بیوت محترم وابسته تسلیت می‌گویم.


غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را ازخداوند متعال مسألت دارم.

19 صفر 1434
لطف الله صافی
/924/د102/ج

ارسال نظرات