۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۵۲۱۶۶

مراجع تقلید در اربعین حسینی به سوگ نشستند

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با اربعین حسینی با حضور علما، روحانیت و اقشار مختلف مردم در بیوت مراجع تقلید برگزار شد.
عزاداري اربعين حسيني در بيوت مراجع تقليد عزاداري اربعين حسيني در بيوت مراجع تقليد عزاداري اربعين حسيني در بيوت مراجع تقليد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیش از ظهر امروز با حضور شخصیت های حوزوی و اقشار مختلف مردم در بیوت مراجع تقلید قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مراسم عزاداری اربعین حسینی در بیوت حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، وحید خراسانی نوری همدانی، سبحانی، شبیری زنجانی و جوادی آملی و دیگر علما برگزار شد.
در مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در بیوت مراجع تقلید سخنرانان به تبیین ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) و مداحان نیز در رثای آن امام همام و یاران با وفایش به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت پرداختند.
همچنین در شب و روز اربعین حسینی مراسم عزاداری و سوگواری با حضور هیئات، دستجات عزاداری و اقشار مختلف مردم در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد و عزادارن با رساندن خود به حرم حضرت معصومه(س) اربعین سرور و سالار شهیدان را به ایشان تسلیت گفتند.
در مسجد مقدس جمکران، مساجد، حسینیه ها و تکایا نیز مراسم سوگواری اربعین حسینی با شکوه خاصی برگزار شد و اقشار مختلف مردم عشق و ارادت خود را به ساحت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان نشان دادند.
گفتنی است، مراسم عزاداری و سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان در دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور علما، شخصیت‌های حوزوی و اقشار مختلف مردم برگزار شد./927/پ202/ج
ارسال نظرات