۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۵۲۶۷۴

رادیو معارف در سوگ پیامبر عظیم الشأن اسلام

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف به مناسبت رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با ویژه برنامه زنده «روضه خورشید 1» به سوگ می‌نشیند.
خورشيد 1
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه زنده «روضه خورشید 1» با سوگواران شنونده همراه می شود.
در این ویژه برنامه که با کارشناسی رجبی دوانی همراه است به محورهای موضوعی همچون «بررسی شاخصه‌های جامعه نبوی ‌شامل محوریت ایمان و اندیشة سالم، عدالت، علم و معرفت، صفا و اخوت، رفتار انسانی، اقتدار و عزت، حرکت و پیشرفت»، «تحلیل نهضت نبوی و تبدیل آن به حکومت در مدینه ­النبی و تبدیل حکومت ناب اسلامی به نهضت، با فتنه‌انگیزی‌های معاویه و تحمیل صلح بر امام حسن علیه السلام»، «بررسی شرایط اجتماعی که جامعه، امام خود را وادار به پذیرش صلح می‌کند» و دیگر موضوعات اشاره می‌شود.
ویژه برنامه زنده «روضه خورشید 1» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه کنندگی محمد حسین پور، دستیاری تهیه اکبر طالبی نیا، نویسندگی سید احمد محمودی و اجرای سید حمید حسینی روز جمعه 22 دی ماه مصادف با 28 صفر از ساعت 8:35 از شبکه رادیویی معارف تقدیم سوگواران و عزاداران شنونده خواهد شد./907/د102/پ
ارسال نظرات