۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۵۳۱۱۱
امام جمعه شهرکرد:

سرمایه گذاری در حوزه‌های خواهران، سرمایه گذاری برای تربیت انسان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه های علمیه خواهران، سرمایه‌گذاری برای تربیت انسان است.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، حجت‌الاسلام نکونام در دیدار مدیران و معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، مرکز تخصصی معصومیه(س) و مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد گفت: ایجاد زمینه تربیتی و زمینه توسعه علم و دانش برای خواهران هر چه توسعه یابد، حاصل آن سرمایه گذاری برای شکل دادن انسان به سمت کمال است.

وی در ادامه افزود: باید با همت بلند کارها را دنبال کنیم و خروجی کار ما باید انسان فاضل، مهذب و آگاه به تمام معنا باشد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه سهل انگاری در امور تحصیلی و آموزشی قابل قبول نیست، اضافه کرد: نباید در مسائل علمی و تربیتی، تساهل و تسامح راه پیدا کند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود صدها مجتهده امین در خروجی حوزه‌ها داشته باشیم و لازمه این امر برنامه‌ریزی همراه دقت و بدون تساهل و تسامح است.

در این جلسه مدیر حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمانی گزارشی در ‌چهار حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و امور ساماندهی و نظارت از عملکرد دو ساله مدیریت استان ارائه و فعالیت‌های انجام شده از سوی مدیریت را تشریح کرد.

در ادامه، خانم رحمتی مدیر مرکز تخصصی معصومیه(س) شهرکرد، به ارائه گزارش از فعالیت‌های این مرکز، به‌ویژه در زمینه جذب اساتید مبرز و تأمین هیأت علمی مورد نیاز این مرکز پرداخت.

همچنین خانم حامدی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این مدرسه، اعزام حداقل 45 امام جماعت به مدارس سراسر استان و اعزام نیروی مبلغه جهت مراسم‌های مذهبی در ماه محرم و صفر را ارائه داد./997/

ارسال نظرات