۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۵۳۵۸۰
رییس شورای هماهنگی آذربایجان شرقی:

مراسم گرامیداشت دهه فجر با حضور گسترده مردم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده با تأکید بر این‌که برخورد جناحی با برنامه‌های دهه فجر مطلوب نیست، گفت: نباید دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی مورد غفلت قرار گیرد.
مراسم گرامیداشت دهه فجر با حضور گسترده مردم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مدیران روابط عمومی حلقه اتصال دولت و مردم هستند.

 

وی با بیان این‌که روابط عمومی ها، نقش بسزایی در انعکاس فعالیت های دستگاه‌های دولتی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: جشن های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بایستی مردمی و با محوریت موضوع برکات ولایت فقیه و دستاوردهای نظام ولایی برگزار شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده مصادف بودن هفته وحدت با هفته استقبال از دهه مبارک فجر را یکی از ویژگی‌های مهم این ایام دانست و تأکید کرد: امسال، همزمانی هفته وحدت با روزهای نخست دهه فجر انقلاب اسلامی، مایه‌ برکت خواهد بود، از این رو باید از تمام ظرفیت های لازم برای تبیین آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در طول سه دهه گذشته بهره‌مند شویم.

 

رییس ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: هر چه مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پرشور و با حضور گسترده مردم برگزار شود، انتخابات پیش رو نیز با شرکت حداکثری برگزار خواهد شد.

 

وی تلاش تمام سیاسیون و دست اندرکاران در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم دهه مبارک فجر را خواستار شد و در عین حال تأکید کرد: با این حال به هیچ وجه نباید با برخوردهای جناحی و سیاسی، از این ایام استفاده ابزاری کرده و دهه مبارک فجر را فدای افراد و اشخاص کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده، وضعیت خاص کشور به واسطه تهدیدها و تحریم ها را یکی دیگر از ویژگی‌های امسال ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: این شرایط به گونه ای است که حتی می توان گفت؛ از شرایط دوران دفاع مقدس نیز سخت تر است، باید مانند همان دوران، بسیجی وار پا به عرصه گذاشته و در جنگ نرم نیز پیروز میدان بشویم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که انقلاب اسلامی پس از گذشت سال‌ها، تأثیرگذاری خود را در منطقه و جهان بروز داده است، گفت: در چنین شرایطی دشمن درصدد است با فشار، تهدید و ارعاب، مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین و میان نظام و ملت فاصله بیاندازند.

 

همچنین جواد آهنگری، مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در سخنانی تبیین اهداف انقلاب اسلامی و ارئه عملکرد دستگاه‌ها در طول 33 سال گذشته برای تنویر افکار عمومی و شرکت گسترده در فضاسازی و تبلیغات شهری و همکاری با ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان را متذکر شد./935/پ203/ب

ارسال نظرات