۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۵۴۰۹۱

سفر رییس قوه قضاییه به مازندران

خبرگزاری رسا ـ رییس قوه قضاییه دوشنبه، نهم بهمن ماه به مازندران سفر خواهد کرد.
آيت الله آملي لاريجاني

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه، نهم بهمن به منظور سخنرانی در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم  به مازندران سفر خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: آیت الله لاریجانی در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات سخنرانی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران در مازندران برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مسابقات در سالن هلال احمر استان و همچنین مجتمع فرهنگی نیروی انتظامی برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف مازندران همچنین از حضور مسؤولان ارشد سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن دراستان خبر داد و گفت: علاوه بر این قاریان برجسته و ممتاز ملی و بین المللی نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

وی با بیان این که مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات ساعت 8:30 دوشنبه، نهم بهمن ماه در ساری برگزار خواهد شد، گفت: آیت الله آملی لاریجانی سخنران اصلی مراسم افتتاحیه و همچنین سید محمد حسینی، وزیر ارشاد سخنران مراسم اختتامیه است.

 

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، تاکنون از دیگر برنامه های احتمالی سفر آیت الله آملی لاریجانی به مازندران خبری منتشر نشده است./950/ت302/ب

ارسال نظرات