۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۵۴۴۱۶
مدیر حوزه علمیه پرند:

احیاء عدالت و آزادی دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه پرند با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت و آزادی را به ایران بازگرداند، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه جهانی عزت و عظمت دارد.
ايران

حجت الاسلام مهدی بابایی، مدیرحوزه علمیه امام صادق(ع) شهر پرند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری‎ رسا با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان با حکومت پهلوی قابل مقایسته نیست، گفت: ظلم، گمراهی و غرب گرایی از جمله ویژگی هایی است که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور وجود داشت.

 

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت و آزادی را به ایران بازگرداند، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه جهانی عزت و عظمت دارد.

 

مدیرحوزه علمیه امام صادق(ع) پرند با اشاره به این که متأسفانه عده ای تفسیر های نادرستی از شرایط فعلی و گذشته دارند، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه برقراری عدالت، رشد و تکامل را فراهم کرد.

 

وی ادامه داد: هدف معمار کبیر انقلاب، جمهوری اسلامی بود که پایه‌های آن را بنا نهاد و اقشار مختلف را در قسمت‌های متفاوت این بنای اسلامی قرار دادند تا در مسیر تکمیل ساختمان اصلی و اسلامی این انقلاب قدم بردارند.

 

حجت الاسلام بابایی عنوان کرد: با مرور تاریخ، به ویژه نگاه در تاریخ جنبش‌های اسلامی معاصر ایران نقش رهبری در تبیین دین و اهداف اسلام در همه جنبش‌ها پررنگ بوده و اصول و روش همه حرکت‌ها را جمهوری اسلامی با استفاده از کلمات گهربار ائمه(ع) طراحی کرده است و در این تبلیغ هم موفق بوده است به گونه‌ای که ما در مقایسه آماری می‌بینیم افرادی که به اسلام گرایش داشته‌اند روز به روز بیشتر است و همگان نیز اذعان به نقش ایران اسلامی در این گرایش ها به خود دارند.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به این که دشمنان به نقش ارزشمند و کلیدی رهبری در نظام اسلامی پی برده است، ادامه داد: دشمنان به دلیل ترسی که از ولایت فقیه دارند همه تلاش خود را برای فشار به این کشور به کار گرفته اند.

 

وی در ادامه گفت: هر جنبشی در هر نقطه‌ای از جهان صورت می‌گیرد به پیروی از ایران اسلامی بوده و در حرکت خود از ایران الگو گرفته‌اند که این یک تهدید و خطر بزرگ و جدی برای مستکبران جهان است و آن‌ها با همه قوا حملات همه جانبه به سمت ایران اسلامی خیز برداشته‌اند و به قوه الهی ما هم در آینده نزدیک شاهد العاقبه للمتقین خواهیم بود./957/ت302/ش

ارسال نظرات