۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۵۴۹۵۱
حجت الاسلام والمسلمین عاملی:

دشمنان از بلوغ و استعداد جوانان ایرانی هراس دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل پایبندی به آرمان امام و شهدا و همچنین تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه را رمز شکست دشمنان نظام اسلامی دانست.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در ویژه برنامه تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل که با حضور مسؤولان استانی در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، با تأکید بر این‌که موج تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی قابل مشاهده است، اظهار داشت: بیداری اسلامی به برکت بصیرت‌بخشی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مجاهدت ملت ایران در راه ارزش های الهی خود بوده است.

 

وی با تشریح بخشی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران در 34 سال گذشته خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی و بهره مندی از برکات ولایت فقیه موجب شده امروز ایران اسلامی به یکی از مقتدرترین و آزادترین ممالک اسلامی منطقه و جهان تبدیل شود، انقلاب اسلامی الگویی برای حکومت‎‌داری ارائه کرد که ملت‌های آزدی‌خواه منطقه پی به حقیقت آن برده اند.

 

نماینده خبرگان رهبری پیشرفت‌های اقتصادی، علمی، فناوری، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی ایران را از برکات ولایت فقیه در کشور دانست و گفت: به اذعان محققان انقلاب اسلامی 500 سال عقب‌ماندگی را جبران کرد و توانست هویت تازه‌ای به ملت ایران ببخشد، هویتی که اصالت ایرانی اسلامی مردم را بازیافت.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اشاره به این‌که اکنون ملت ایران جایگاه حقیقی خود را میان ملت‌های جهان یافته است، تصریح کرد: امروز به چنان جایگاهی رسیده‌ایم که کشورهای گروه 1+5 که هر یک ادعایی برای خود دارند، را هر کجا و هر زمان که دوست داشته باشیم به پای مذاکره می‌نشانیم.

 

وی پایبندی به آرمان امام و شهدا و همچنین تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه را رمز شکست دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: ایران اسلامی به قدری قدرتمند شده که دشمنان برای مقابله با پیشرفت های روزافزون کشور راهی جز بهانه‌گیری نمی بینند، اگر امروز شاهدیم که دشمن انرژی هسته‌ای را بهانه قرار داده، به دلیل آن است که سعی دارد غرور ارزشمند ملت در عرصه علمی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 

امام جمعه اردبیل ترس واقعی دشمنان را از بلوغ، استعداد و توانمندی جوانان ایرانی عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید بدانند که میز مدیریت خود را از مجاهدت و حضور در صحنه مردم دارند، بنابراین باید تلاش کنند تا رضایت مردم را جلب کنند، برای شکرگزاری از نعمت ولایت و انقلاب اسلامی، مسؤولان باید شبانه‌روز در راستای خدمت بی منت به مردم بکوشند.

 

وی فرصت‌سوزی مدیریتی را بزرگ‌ترین خیانت دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان نظام برای براندازی انقلاب اسلامی هر روز به فکر توطئه‌ای جدید هستند، برخی ضعف‌های مدیریتی بزرگ‌ترین ضربه به نظام محسوب می‌شود./935/پ202/س

ارسال نظرات