۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۵۵۰۹۵
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی:

مردم با سلایق و افکار مختلف در حمایت از آرمان‌های نظام همدل هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف را نشانه پیروی از ولایت و بصیرت دانست و گفت: مردم می دانند که مسأله اصلی، اسلام است از این رو همیشه نشان داده‌اند که با سلایق و افکار مختلف در حمایت از آرمان‌های نظام اسلامی متحد و هم دل هستند.
حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، یکی از شاخص‌های موفقیت انقلاب اسلامی در طول این سی و چهار سال را تبعیت از آرمان‌ها و رهنمودهای امام و رهبری دانست و گفت: توجه به اصول انقلاب اسلامی همیشه ضامن موفقیت نظام است.
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران جنبه مادی نداشته و برای حاکمیت دین و اسلام تلاش کرده، ابراز داشت: انقلاب اسلامی جنبه محتوایی دارد و ستیز و درگیری دشمن با انقلاب نیز به خاطر همین محتوا و استکبار ستیزی ملت است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی قطب جدیدی در جهان به شمار می‌رود، اظهار داشت: امروز نظام اسلامی با حاکمیت دین و سخنان جدید، پیام خود را به سراسر جهان ارسال کرده و الگویی برای ملت‌های بیدار شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های همیشگی دشمنان، این‌گونه مسائل را بی تأثیر در روند رو به رشد ملت ایران خواند و گفت: هرچند مسائل اقتصادی مشکلاتی را به وجود آورده اما ملت ایران همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی اهداف بالاتری دارد و مردم نیز متوجه این امر هستند، از این رو مشکلات اقتصادی که مربوط به فشارهای خارجی است تا مردم را از حمایت نظام اسلامی باز دارد با بصیرت و آگاهی مردم خنثی شده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمایت‌ و حضور پر شور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی را نشانه بصیرت و دلسوزی آنها برای انقلاب دانست و گفت: مردم می دانند که مسأله اصلی، اسلام است از این رو همیشه نشان داده‌اند که با سلایق و افکار مختلف در حمایت از آرمان‌های نظام اسلامی متحد و هم دل هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف را یکی دیگر از نشانه‌های موفقیت نظام اسلامی خواند و ابزار کرد: مردم به خوبی پیشرفت‌ها را می‌بینند و به سر صداها و امواج مختلفی که دشمن برای ناکارآمدی نظام و یأس مردم ارسال می‌کند توجهی نمی‌کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که ولایت فقیه رمز استقرار و موفقیت نظام اسلامی است، تصریح کرد: محور و فصل‌الخطاب بودن رهبری برای مردم و مسؤولان نظام یکی از عوامل اصلی آگاهی بخشی، پیشرفت و موفقیت کشور در عرصه‌های گوناگون و خنثی کننده تهدیدهای دشمنان است./927/ت302/ج
ارسال نظرات