۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۵۵۳۶۶
مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات:

پایگاه اینترنتی جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی بازسازی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات در قم از بازسازی پایگاه اینترنتی جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی خبر داد.
جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال قرآني از منظومه جشنواره قرآني آيات
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات، سیدمهدی حسین زاده، مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات به ضرورت برگزاری جشنواره قرانی آیات اشاره کرد و گفت: این جشنواره بستر آشنایی بیشتر و بهتر مؤسسات فعال در این زمینه را فراهم می سازد تا تولیدکنندگان بتوانند در این عرصه رقابتی، آثار بهتری تولید کنند.
وی افزود: تولیدکنندگان در این زمینه با بررسی نکات قوت، ضعف و استانداردهای آثار موجود خود، بستر توسعه بیشتر را فراهم می‌کنند.
مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات تصریح کرد: این جشنواره نوعی ابزار تشویقی برای تولید آثار فاخر در عرصه نرم افزارها و رسانه های دیجیتال قرآنی است.
حسین زاده ادامه داد: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و علوم فناوری و اطلاعات و گستردگی مفاهیم و آموزه های دینی و قرآنی می توان اقدامات گسترده تری را انجام داد.
وی تأکید کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی زمینه ایجاد انگیزه بیشتری را برای تولیدکنندگان و مؤسسات فراهم می کند تا برای ارائه آثار کیفی بهتر هماهنگی بیشتری با تکنولوژی روز ایجاد کنند.
مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات در ادامه از راه اندازی پایگاه اینترنتی این جشنواره بین المللی خبر داد و گفت: این پایگاه اینترنتی بار دیگر از جنبه‌های فنی و گرافیکی بازسازی شده است.
وی اظهار داشت: این پایگاه اینترنتی زمینه ارتباط مخاطبان و متقاضیان را با سایت فراهم می کند تا برای دوره های بعدی نیز بتوانند اطلاعات لازم برای ارسال آثار را به دست آورند.
حسین زاده با اشاره به فعال ماندن دائمی سایت، خاطرنشان کرد: این پایگاه اینترنتی هر بار با ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره به روز رسانی می شود.
وی در ادامه بیان داشت: فراخوان جشنواره از آذرماه امسال از روش‌های مختلف مانند پوستر، پیامک، نامه‌های الکترونیکی و دیجیتالی برای افراد، مراکز علمی و پژوهشی و مؤسسات و شرکت های تولیدکننده نرم افزار و رسانه‌های دیجیتال در سطح استان و کشور ارسال شده است.
دومین جشنواره بین‌المللی جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات از جمله جشنواره های منظومه آیات است که مراسم اختتامیه این جشنواره روز گذشته 15 بهمن ماه برگزار شد و بخش نمایشگاهی آن نیز در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود./907/د102/ی
ارسال نظرات