۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۵۵۹۴۱
امام جمعه پرند:

مسوولین در عمل پیروی از ولی فقیه را نشان دهند

خبرگزاری رساـ امام جمعه پرند تبعیت عملی از ولایت فقیه شرط مشروعیت همه مسوولین دانست و با تاکید بر اتحاد و همبستگی مسوولین، حرکات اختلاف برانگیز را عامل خراب شدن وجهه مسوولین در اذهان مردم عنوان کرد.
امام جمعه پرند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، حجت الاسلام خدیری، امام جمعه پرند در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر پرند خاطرنشان کرد: درشهر پرند مساجد هیچ فرقی با هم نمی‌کنند و این جشنها در مساجد وحدت و اتحاد ائمه جماعات مساجد را نشان میدهد.

امام جمعه پرند به مشروعیت، مسؤولیت و تبعیت از ولایت فقیه اشاره و ابراز داشت:همه مسؤولان در هر مسئولیتی که هستند برای اینکه مسئولیت آنها مشروعیت داشته باشد باید در عمل پیروی از ولی فقیه را نشان دهند.

خطیب نماز جمعه پرند در ادامه گفت: هر سه قوه باید با هم اتحاد داشته باشند و دست به دست هم این نظام را به سوی موفقیت پیش ببرند و هر مسؤولی که بخواهد خلاف این را عمل کند در نگاه مردم وجهه خوبی نخواهد داشت.

حجت الاسلام خدیری در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) با نیروی هوایی ارتش اشاره و عنوان کرد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری(حفظه الله) در مورد مذاکره با آمریکا تمام توطئههای دشمن را خنثی کرد.

در ادامه خطیب نماز جمعه پرند گفت: در جمهوری اسلامی ایران سیاست‌های کلی نظام را مقام معظم رهبری تعیین می‌کند و کسی حق دخالت ندارد.

وی بیان داشت: در 22بهمن امسال حضور پرشور مردم بار دیگر جهت میثاق با امام راحل(ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدا دهن آمریکا و استکبار جهانی را خواهد شکست.

حجت الاسلام خدیری در خطبه اول به حدیث امام موسی کاظم(ع) در مورد حضرت امام(ره) اشاره و تصریح کرد: حدیث در مورد برخاستن مردی از اهل قم است که مردم را به سوی حق دعوت میکند و دور او را مردانی که دارای ویژگیهایی از قبیل شجاعت، دلیری، نترسیدن از مرگ و دارا بودن اراده‌های آهنین احاطه می‌کنند./957/پ203/ص 

ارسال نظرات