۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۱۳۱
رییس سازمان بازرسی کشور:

مردم نشان دادند تحریم ها در آنان تاثیری نداشته است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کشور با اشاره به این که مسؤولان دست از اختلافات بی جا بردارند و به مسایل مهم نظام بپردازند افزود: موفقیت نظام اسلامی در پیروی از رهنمودهای ولی فقیه نهفته است.
حجت الاسلام پور محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، رییس سازمان بازرسی کشور، ظهر امروز در جمع پرشور مردم اهواز 22 بهمن را  روز حضور ملی مردم عنوان کرد و گفت: ملت به داشتن چنین انقلابی که بر مبنای قوانین اسلامی نهاینه شده است، افتخار می کند.

وی با بیان این که حضور در راهپیمایی 22 بهمن همانند حضور در صحنه های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان ساخت: ملت ما هنوز انقلابیون سال 57 هستند و با اقتدار از نظام اسلامی حمایت خواهند کرد.

رییس سازمان بازرسی کشور رمز موفقیت ملت و نظام را در تبعیت از قوانین الهی دانست و با اشاره به این که سعادت مردم ما در اجرایی ساختن احکام خداوند متعال نهفته است تأکید کرد: نخستین و مهم ترین پیش زمینه حرکت در مسیر انقلاب اسلامی اجرایی دستورات الهی است.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان این که سنت الهی شکست ناپذیر است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت الهی است که هیچ گونه تهدید و توطئه ای آن را منزوی نخواهد کرد.

رییس سازمان بازرسی کشور با اشاره به این که ملت ایران در سال های نخستین انقلاب کاری را انجام دادند که امروزه این امر سبب به وجود آمدن خاری در چشمان استکبار و یارانش شده است، ابراز داشت: رسالت ملی و معنوی مردم در برهه کنونی پیروی از  رهنمود های رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان این که دشمن با تحمیل جنگ هشت ساله در این اندیشه بود که بار دیگر استعمار خود را به ایران راه دهد، اظهار داشت: مردم در سال های جنگ تحمیلی با تحمل فشارهای مختلف، توطئه دشمن را خنثی و آنان را مأیوس کردند.

حجت الاسلام پور محمدی گفت: با مشاهد حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن هر شخصی به این نتیجه خواهد رسید که ملت ایران احساس بی نظیری نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

رییس سازمان بازرسی کشور با بیان این که عزت و افتخار حرف اول را در احساسات ملت اسلامی می زند، تأکید کرد: مردم به چنین انقلاب و رهبری افتخار می کند.

نظام سلطه از شعار های کوبنده ملت ایران هراسان است

رییس سازمان بازرسی کشور با اشاره به شعار های مختلفی که در راهپیمایی 22 بهمن گفته می شود اظهار داشت: این« مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسراییل» گفتن ملت ایران سبب هراس دولتمردان این دو رژیم می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که خداوند متعال مستبدان و خائنان را از کشور ایران بیرون راند، تأکید کرد: نظام پهلوی در آن زمان مأمور اجرایی کردن دستورهای کشور های غربی در ایران بود.

وی با اشاره به تحریم های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از بی تأثیر بودن تحریم ها است.

رییس سازمان بازرسی کشور در ادامه سخنانش با تأکید بر پیروی از رهبر معظم انقلاب در همه بخش های حکومتی اظهار داشت: اگر خواستاریم نظام و ملتی پویا و با نشاطی داشته باشیم باید تبعیت از خواسته های رهبری را در اولویت کار خود قرار دهیم.

اختلافات بی اساس مسؤولان آفت دستیابی به موفقیت است

حجت الاسلام پورمحمدی آفت موفقیت نظام اسلامی را اختلافات بی جا و بی اساس عنوان کرد وگفت: اختلافات بی جا سبب کند شدن روند حرکت نظام اسلامی به پیشرفت می شود.

 رییس سازمان بازرسی کشور با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با نیروی هوایی ارتش مبنی بر این که مسؤولان از اختلافات بی اساس دست بکشند و به مسائل مهم کشور بپردازند، اظهار داشت: مسؤولان از این کلام گهربار رهبری اطاعت کنند و به آن جامه عمل بپوشانند؛ چرا که موفقیت نظام و ملت در همین رهنمود ها نهفته است.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که در راه زنده کردن سنت های الهی هیچ گونه لغزشی به خودمان راه ندهیم تأکید کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به مومنان وعده است که اگر در راه حق پا بگذارند پاداش بزرگی به آن ها خواهد داد.

وی در پایان سخنانش بیان داشت: سوء ظن داشتن به یکدیگر سبب می شود که وحدت ملی صورت نپذیرد و به یقین این همان هدف بزرگی است که دشمن آن را می خواهد./9458/پ202/ج

 

ارسال نظرات