۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۵۶۴۱۰
معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق خبر داد؛

استفاده از ظرفیت پژوهش در دانشگاه امام صادق

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق با بیان این‌که پژوهش به‌دلیل ظرفیت بالا می‌تواند همه را به همکاری بگیرد گفت: ما به‌دنبال تولید نظریه در علوم دینی بودیم و کسانی در این عرصه زحمت کشیدند و کتاب‌های آنان به چاپ رسید مروج تفکر امام صادق(ع) هستند.
دكتر اصغر افتخاري، معاون پژوهشي دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر اصغر افتخاری، معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) عصر امروز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه در ‌نخستین جشن کتاب دانشگاه امام صادق(ع) در این دانشگاه با بیان این‌که ظرفیت‌های دانشگاه امام صادق(ع) باید بیش از پیش فعال شود اظهار داشت: نکته‌ای که از آن غافل بودیم ظرفیت ها و توانمندی‌های این دانشگاه در تولید علم و نظریه بود که به‌طور جدی برای تحقق آن تلاش کردیم.

وی تازه‌های نشر انتشارات این دانشگاه درباره شخصیت و سیره امام صادق(ع) را محصول تلاش جمعی دانست و ابراز داشت: با این‌که این دانشگاه امام صادق(ع) مشکلات مالی بسیاری داشت اما تنها بخشی که مورد حمایت قرار گرفت، حوزه پژوهشی بود.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) پژوهش به‌دلیل ظرفیت بالا می‌تواند همه را به همکاری بگیرد و کسانی در این عرصه زحمت کشیدند و کتاب‌های آنان به چاپ رسید مروج تفکر امام صادق(ع) هستند.

دکتر افتخاری با تأکید بر این‌که ما به‌دنبال تولید نظریات در حوزه علوم دینی بودیم گفت: چاپ کتاب در دانشگاه امام صادق(ع) از سالی پنج به صد و پنجاه کتاب رسیده است که این برنامه‌ریزی و حجم بالای امکانات و پشتیبانی را لازم دارد.

وی عنوان داشت: ما انتشارات دانشگاه را موظف کردیم تا در همه جشنوارهای ارزیابی کتاب مانند جشنواره فارابی، کتاب سال و کتاب فصل شرکت کند.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) در خاتمه سخنان خود ابراز داشت: ما همچنین بخش طرح‌های بنیادی را در دانشگاه امام صادق(ع)راه‌اندازی کردیم./956/پ203/ن

ارسال نظرات