۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۷۶۶

ساختمان جدید مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی در اهواز افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ ساختمان جدید مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) در منطقه شیبان اهواز با حضور حجت الاسلام فدیعمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی باوی و مسؤولان محلی برگزار شد.
ساختمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ساختمان جدید موسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) شیبان با حضور حجت الاسلام فدیعمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی باوی و مسؤولان محلی برگزار شد.

موسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) در سال 1380 تأسیس و با برگزاری دوره های آموزش روخوانی، روان خوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم ویژه نسل جوان یک تحرک قرآنی در شهرستان باوی به وجود آورده است.

این مؤسسه قرآنی در یازده سال فعالیت مسابقه های مختلف قرآن کریم در بخش های ترتیل، حفظ و قرائت و برگزار کرده است.

حجت الاسلام عبدالحسین فدیعمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، در ابتدای این مراسم با اشاره به این که فعالیت های قرآنی باید گسترش پیدا کند اظهار داشت: خوشبختانه با وجود مؤسساتی فرهنگی و قرآنی در شهرستان، فعالیت های ماندگاری در راستای آموزش نسل جوان انجام شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی با بیان این که مؤسسات قرآن گام موثری در آموزش علوم قرآن در استان برداشته اند تصریح کرد: آموزش قرآن به نوجوانان و جوانان سبب بیمه شدن آن ها در برابر هر گونه توطئه ای خواهد شد.

حجت الاسلام فدیعمی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی خوزستان به مؤسسات فرهنگی، قرآنی گامی در جهت شکوفایی استعداد ها برداشته شود.

گفتنی است مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) شیبان، هم اکنون دوره تخصصی تجوید قرآن کریم را ویژه نوجوانان آموزش می دهد./9458/پ203/ب

ارسال نظرات