۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۵۷۹۳۱

برگزاری دوره مقدماتی روش تحقیق در مدارس علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی از برگزاری دوره مقدماتی روش تحقیق در مدارس علمیه آذربایجان غربی خبر داد.
برگزاری دوره مقدماتی روش تحقیق در مدارس علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت: دوره مقدماتی روش تحقیق در راستای ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب مدارس علمیه استان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این دوره در جهت افزایش سطح دانش علمی و پژوهشی طلاب مدارس علمیه برای حضور در مراحل استانی و منطقه ای المپیاد علمی طلاب شمالغرب کشور برگزار می شود.
این مسؤول خاطرنشان کرد: دوره آموزشی روش تحقیق مقدمه‌ای برای برگزاری کارگاه پژوهش و نویسندگی طلاب است که به زودی با حضور و تدریس اساتید مجرب کشوری و استانی برگزار می شود.
معاون پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: اولین دوره این کارگاه آموزشی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با حضور حجت الاسلام فتاحی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
حجت الاسلام عبدی فام در ادامه با اشاره به تلاش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان در انتشار نخستین شماره مجله تخصصی حوزه تا قبل از پایان سالجاری گفت: مراحل مقدماتی و نشست های هماهنگی در جهت جمع آوری و عنوان بندی موضوعات ویژه نامه با حضور مدیران و معاونین مدارس استان و اعضای هیات تحریریه انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اتمام به موقع فعالیت های باقی مانده تا پایان سال، مجله تخصصی حوزه به مرحله چاپ و انتشار برسد./936/ت302/ب

ارسال نظرات