۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۵۸۴۱۸
رییس سازمان بازرسی:

جمهوری اسلامی منادی توحید و دفاع از مظلوم و عدالت است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور جمهوری، نظام اسلامی را مبلغ پیام الهی و منادی توحید و دفاع از مظلوم و عدالت در جهان دانست و گفت: این نظام دینی پیام آور کرامت و حقوق انسانی در جهان است.
حجت الاسلام پورمحمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس، مشکلات اقتصادی را عامل اصلی جرائم خرد در کشور دانست و گفت: اگر درآمد در جامعه به سطح مطلوب برسد شاهد کاهش جرائم در جامعه خواهیم بود.

 

وی با بیان این که رسالت مسؤولان در رفع دغدغه های معیشتی مردم بسیار سنگین است، افزود: مدیران جامعه اسلامی باید تلاش کنند تا مشکلات رفاهی مردم حل شود.

 

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به این که مردم صاحبان اصلی این انقلاب شکوهمند هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی در برابر آحاد جامعه اسلامی بسیار سنگین است.

 

وی بیان این که مردم کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه این نظام دینی حضوری پرشور و دشمن شکن داشته اند، تصریح کرد: ملت ایران بیش از سه دهه است که در برابر هر نوع تهدید و تحریم ایستادگی کرده اند.

 

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که ملت ایران با مقاومت در برابر بیش از سه دهه توطئه افکنی نظام سلطه عزت آفرین شدند، گفت: امروز سرنوشت این ملت پس از گذشت 34 سال از عمر انقلاب باعزت و با عظمت است.

 

وی به حضور پر شور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد وافزود: مردم کشورمان با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال بار دیگر اقتدار و عظمت خود را به رخ جهانیان کشیدند و ثابت کردند همچنان مدافع حقیقی آرمان های انقلاب هستند.

 

رییس سازمان بازرسی کل کشور جمهوری، نظام اسلامی را مبلغ پیام الهی و منادی توحید و دفاع از مظلوم و عدالت دانست و خاطرنشان کرد: این نظام دینی پیام آور کرامت و حقوق انسانی در جهان است.

 

حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت همه مدیران جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: استفاده از تجربه این مدیران می تواند زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات جامعه و مردم را فراهم کند.

 

رییس سازمان بازرسی کل کشور مردم را نقطه قوت نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم نقش محوری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام پورمحمدی خدمت به مردم را وظیفه هر مدیر در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: همه ما باید قدر ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی را بدانیم.

 

وی تأمین حقوق عمومی را از مهم ترین شاخص های توسعه یافتگی در هر جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید در رسیدن به این شاخص مهم تلاش صورت گیرد.

 

وی با بیان این که نظام ارزشمند اسلامی ایران با اراده ملت ولایی ایران اسلامی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با اقتدار وصلابت در 34 سال اخیر از آرمان های نظام دینی حراست کردند.

 

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین جایگاه قضا را همانند منصب انبیای الهی دانست و تصریح کرد: همان طور که اساس دین مبین اسلام بر قسط و عدالت بنا شده است به همین دلیل دستگاه قضایی در جامعه دینی از جایگاه والایی برخوردار است.

 

رییس سازمان بازرسی کشور همچنین با تأکید بر این که قضات باید در مدار عدالت حکم صادر کنند، ادامه داد: صدور حکم عادلانه پاداش بالایی دارد و حکمی که به نا حق صادر شود جزای سختی به دنبال خواهد داشت. 

 

حجت الاسلام پورمحمدی بر ضرورت قانون مداری از سوی مسؤولان و آحاد جامعه در کشور تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید در قانون مداری الگویی برای آحاد جامعه باشند./950/پ202/ج

ارسال نظرات