۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۸۵۷۴
در مناطق عملیاتی جنوب؛

گردهمایی همکلاسی های آسمانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گرهمایی همکلاسی های آسمانی با حضور نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مناطق عملیاتی جنوب برگزار شد.
گردهمايي همکلاسي هاي آسماني در مناطق عملياتي جنوب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، گردهمایی و نشست آموزشی اعضای مجمع مرکزی، مسؤولان و معاونان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با حضور حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با عنوان همکلاسی آسمانی در مناطق عملیاتی جنوب برگزار و عصر امروز به کار خود پایان داد.

در ابتدای مراسم اختتامیه، حجت الاسلام رضا کلاه کج، پس از خیر مقدم به حاضران به بیان سخنی از امام راحل مبنی بر «انقلاب هر چه دارد از برکت خون شهیدان است» پرداخت و افزود: حضور امروز ما در این مکان به برکت جانفشانی دیروز شهدا است.

در ادامه این مراسم علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی را زمینه ساز برداشتن گام های بلند و استوار عنوان کرد.

وی به در پیش بودن سالگرد عملیات های بدر و خیبر اشاره کرد و افزود: ساختمان های ساکت و خاموش این منطقه در بردارنده خاطرات بسیاری از شهدا هستند.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تشکر از دست اندراکاران برگزاری این گردهمایی تصریح کرد: حضور در مناطق عملیاتی فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و  رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان حضور در مناطق عملیاتی را سبب شعله ور شدن انگیزه خدمت بیش از پیش دانش آموزان عنوان کرد و افزود: یاد شهدا سبب غبار روبی دل ها و جان فشانی قلب ها می شود.

قابل ذکر است، در پایان این مراسم از پورتال جامع آینده سازان رونمایی شد.

گفتنی است، برگزاری کلاس های آموزشی و حضور در مناطق عملیاتی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود./9464/پ202/س

ارسال نظرات