۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۵۹۶۳۴
مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری:

مهم‌ترین نیاز امروز مسلمانان اتحاد در مقابل دشمنان است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام احمدی مهم ترین نیاز امروز جهان اسلام را اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان دانست و گفت: آمریکا و اسرائیل که رد پای آنان در این جنایت‌ها به چشم می‌خورد باید بدانند که نظام سلطه و ظالمان در تاریخ پایدار نخواهند ماند.
حجت الاسلام سيدمحمد احمدي ، مدير حوزه هاي علميه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، امروز در تجمع طلاب، روحانیان و اساتید حوزه های علمیه این استان با اعلام انزجار از حرکت‌های ددمنشانه شیطان بزرگ و نظام‌های استبدادی علیه مردم مظلوم کشورهای اسلامی گفت: بی‌شک آمریکا و اسرائیل که رد پای آنان در این جنایت‌ها به چشم می‌خورد باید بدانند که نظام سلطه و ظالمان در تاریخ پایدار نخواهند ماند.

 مدیر حوزه های علمیه استان عامل اصلی کشتار مسلمانان را آمریکا و صهیونیسم دانست و افزود : تکفیری ها و کسانی که نام مسلمان را یدک می کشند عامل اصلی این جنایات نیستند، بلکه عامل آن کسانی هستند که در دام دشمن گرفتار شده در زمین او بازی می کنند.

وی تأکید کرد: شیعه در طول تاریخ برای حفظ دین هزینه داده است اما هیچ گاه حاضر نیست به اختلاف امت اسلامی کمک کند، بلکه صبورانه مقاومت می کند.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان این که امروز مهم‌ترین نیاز مسلمانان جهان اتحاد و یکپارچگی و وحدت کلمه در مقابل دشمنان است، افزود: این در حالی است که مهم‌ترین استراتژی غرب در مواجه با جهان اسلام ایجاد تفرقه و برجسته‌سازی اختلافات مذهبی و اعتقادی است.

 

مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چه ساده‌لوح‌اند آنان که خام نقشه‌های شوم دشمن شده‌اند و با تکفیر و ایجاد اختلاف و تهدید و ترور و ارعاب در عراق، سوریه و این بار در پاکستان، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و برطبل تفرقه می‌کوبند.

 

 

وی تصریح کرد: این ضایعه اسفناک و کشتار خونین شیعیان پاکستان را به ساحت مقدس ولی عصر(عج)، مقام مظم رهبری، مراجع عظام تقلید و به‌ویژه به شیعیان مظلوم پاکستان و بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌کنیم./9457/پ202/ب

ارسال نظرات