۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۶۰۶۳۳
آیت الله طبرسی:

تحقق رهنمودهای رهبری مهم ترین راهکار مقابله با توطئه ها است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت ایران اسلامی تابع محض ولایت و رهبری هستند، تصریح کرد: عنصر ولایت در 34 سال اخیر خواب خوش را از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به مذاکره امروز هسته ای ایران اسلامی در آلماتی، گفت: مشکل غربی ها موضوع هسته ای نیست، بلکه آنها با اقتدار نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند.

 

وی با بیان این که غرب به خوبی می داند که برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران صلح آمیز است، خاطرنشان کرد: آنها از پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف عصبانی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که 34 است که دشمنان همه توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی به کار گرفته اند، ادامه داد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع از تحقق توطئه های دشمنان نظام شده است.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت ایران با همه توان خود پای آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: عهد ملت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی با آرمان های انقلاب ناگسستنی است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز نظام سلطه وارد جنگ اقتصادی با ایران اسلامی شده است، گفت: غرب باید بداند که مردم کشورمان در برابر هرگونه تحریم و تهدید آنها با صلابت ایستادگی خواهند کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان تلاش می کنند با به وجود آوردن مشکلات اقتصادی نگاه مردم به نظام اسلامی را تغییر دهند، تصریح کرد: ملت بصیرت و آگاه ایران اسلامی علیرغم برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی هرگز تسلیم بیگانگان نخواهند شد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که تحریم های یک جانبه دشمنان علیه نظام اسلامی تازگی ندارد و 34 سال است که ادامه دارد، گفت: غرب باید بداند که تلاش آنها برای ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور، خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به برگزاری انتخابات در سال 92 اشاره کرد و با بیان این که انتخابات مظهر حماسه سیاسی است، بیان داشت: حضور حماسی ملت ایران در این رویداد بزرگ پاسخ کوبنده ای به همه تلاش ها و توطئه افکنی های غرب علیه ایران خواهد بود.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران اسلامی تابع محض ولایت و رهبری هستند، تصریح کرد: عنصر ولایت در 34 سال اخیر خواب خوش را از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله میان مردم و ولایت بی فایده است، گفت: ملت ایران همواره پشتیبان حقیقی رهبری بوده، هستند و خواهند بود./950/پ201/ج 

ارسال نظرات