۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۶۰۶۶۴
وزیر کشور عنوان کرد:

حفظ انسجام و تقویت وحدت ملی؛ بسترساز تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور در دیدار نوروزی با کارکنان وزارت کشور گفت: حفظ انسجام و تقویت وحدت ملی بستر مناسبی را برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رقم می‌زند.
محمد نجار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مصطفی محمدنجار، وزیر کشور در دیدار نوروزی با کارکنان وزارت کشور ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و آرزوی سالی موفق و پرتلاش برای کارکنان وزارت کشور در راستای انجام تکالیف مقدس نظام و منویات مقام معظم رهبری در سال 92 گفت: حفظ انسجام و تقویت وحدت ملی بستر مناسبی را برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رقم می‌زند .
محمدنجار با بیان این‌که توسعه اخلاق، معنویت و وحدت در کشور بسترساز حضور گسترده مردم در انتخابات است گفت: ملت هوشمند ما با حفظ انسجام ملی انشا‍ء الله در انتخابات پیش رو حماسه بزرگی را رقم زده و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند ساخت .
وزیر کشور با اشاره به آمادگی وزارت کشور، همه دستگاه‌ها و ملت هوشمند و دین‌مدار ایران اسلامی برای تحقق شعار حماسه سیاسی در 24 خرداد 92 و نقش اساسی، حاکمیتی و فرابخشی وزارت کشور گفت: ما پیش برنده سیاست‌های دولت در کل کشور هستیم و شما در ستاد وزارت کشور می‌بایست همچون گذشته در جهت تحقق اهداف نظام تلاش نمایید.
وی با بیان این‌که فرهنگ اجتماعی بسترساز شور و نشاط سیاسی در کشور است گفت: رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانگر انسجام خوب بین مردم و مسؤولین و برگزاری انتخاباتی در اوج آرامش و اقتدار است.
وزیر کشور با بیان این‌که سفر فرهنگ ساز است و استقلال ، حاکمیت و اقتدار ملی با سفر مردم به نقاط مختلف کشور توسعه می‌یابد گفت: امنیت و آرامش سفرهای نوروزی مردم عزیز مرهون زحمات شبانه‌روزی استانداران، فرمانداران و بخشداران در سراسر کشور است .
محمدنجار گفت: انشاء الله بتوانیم با بسترسازی مناسب و انجام نقش پررنگ خود در وزارت کشور برای تحقق این حماسه سیاسی و اقتصادی اقدام و دین خود را نسبت به انقلاب، نظام و خانواده معظم شهدا ادا کرده و تداوم دهنده آرمان‌های شهدا باشیم .
وزیر کشور در پایان دیدار نوروزی با کارکنان از تلاش شبانه روزی همکاران وزارت کشور در مجموعه معاونت‌های سیاسی، مجلس، امنیتی، عمرانی، حقوقی، برنامه ریزی، بحران، سازمان شهرداری‌ها در مجموعه ستاد و استانداری‌های سراسر کشور در راستای اقدامات انجام شده در سال 91 تقدیر و تشکر کرد
./959/د102/ص

ارسال نظرات