۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۶۱۹۷۴

بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی در خانواده

خبرگزاری رسا ـ‌ کرسی آزاد‌اندیشی با موضوع « خانواده در فضای مجازی فرصت‌ها و تهدیدها » در مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده برگزار شد.
کرسي هاي آزادانديشي

شیرین سعیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه به تشریح فعالیت های این مرکز علوم دینی در سال جدید پرداخت و اظهار داشت: نخستین کرسی آزاد‌اندیشی این مرکز علوم دینی با موضوع « خانواده در فضای مجازی، فرصت‌ها و تهدیدها » برگزار شد.

 

وی با بیان این‌که برگزاری کرسی های آزاداندیشی دیگری با موضوعات روز و مبتلابه در طول سال اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نشست با حضور حجج‌الاسلام کریم جباری و محمد حیدری‌زاد به عنوان استاد صاحب نظر، حجت‌الاسلام حسن مهدیفر استاد داور و حجت‌الاسلام حسین منیری استاد منتقد برگزار شد.

 

سعیدی افزود: در این نشست حجت‌الاسلام جباری به عنوان استاد صاحب نظر در مورد ماهواره و اینترنت به عنوان وسیله ای جهت هدایت قشرهای فرهنگی و کنترل خانواده، جامعیت و گستردگی این رسانه‌ها به ایراد سخن پرداخت.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده ادامه داد: حجت‌الاسلام حیدری‌زاد نیر در سخنانی برترین قدرت بشری، را قدرت تفکر و اندیشه دانست و عنوان داشت که می‌توانیم از تکنو‌لوژی جدید بهترین فرصت را داشته باشیم و از طریق شبکه جهانی اندیشه برتر اسلام را انتقال دهیم.

 

وی همچنین از برگزاری جلسه دفاعیه تحقیقات پایانی در مدرسه فاطمیه(س) به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده خبر داد و اظهار داشت: جلسات دفاع از تحقیقات پایانی با موضوعات وظایف مادری در دوران بارداری، ضرورت و الزام حجاب از دیدگاه اسلام، تربیت دینی کودک و مصادیق آن‌، آثار یاد خدا در زندگی فردی و اجتماعی‌ و تاثیر دعا در زندگی برگزار شد.

 

وی افزود: این جلسه با حضور حجج اسلام محمد حیدری‌زاد و علی قهرمانی به عنوان استاد داور برگزار شد که در نهایت پس از ارائه دفاعیه از سوی طلاب، اساتید نمرات تحقیقات پایانی را اختصاص دادند./935/ت303/ب

ارسال نظرات