۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۶۲۴۰۱
آیت الله نظری در دیدار عارف:

راه خیر اجرای رهنمودهای رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که متأسفانه شاهد برخی سخنان خلاف واقع در جامعه هستیم، تأکید کرد: در نظام اسلامی رهبری و مراجع تقلید حضور دارند و همگان باید به نصایح رهبر انقلاب ترتیب اثر دهند تا به خیر برسند.
ديدار عارف با آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد رضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با وی دیدار و گفت و کرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریه در این دیدار با بیان این که باید در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم، گفت: باید ویژگی های انتخاب اصلح برای عموم جامعه به خوبی تبیین شود.

 

وی به مسأله رفاقت، رقابت و لیاقت اشاره کرد و افزود: انتخابات در کشور باید بر مبنای لیاقت باشد و اگر بر اساس رفاقت و رقابت باشد صحیح نیست.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده تأکید کرد و ادامه داد: حضور آحاد جامعه اسلامی در انتخابات باید پر شور و آگاهانه باشد.

 

وی با بیان این که متأسفانه در برخی مواقع شاهد هیاهوی بیش از حد در رقابت های انتخاباتی هستیم، تصریح کرد: هیاهو تا این اندازه ضرورتی ندارد و در انظار عمومی پسندیده نیست.

 

استاد درس خارج فقه و اصول با بیان این که باید افرادی که لایق هستند باید وارد عرصه انتخاباتی شوند، بیان داشت: مردم نیز باید با توجه به معیارهای فرد اصلح کسی که لایق هست را انتخاب کنند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با تأکید براین که وظیفه این است که فرد صالح و قابل در میدان انتخابات حاضر شود، تصریح کرد: مردم ما نیز باید با حضوری پر شور در انتخابات زمینه حماسه سیاسی را فراهم کنند.

 

وی با اشاره به این که متأسفانه شاهد برخی تندروی‌ها، کندروی‌ها و حرف‌های خلاف واقع در جامعه هستیم، تأکید کرد: در نظام اسلامی رهبری و مراجع تقلید حضور دارند و همگان باید نصایح و رهنمودهای این بزرگان، خاصه رهبر معظم انقلاب که هم عالم، جامع، حاکم و رهبر هستند ترتیب اثر دهند تا به خیر برسند.

 

آیت الله نظری در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت فراهم‌کردن مشارکت حداکثری در انتخابات آینده تأکید کرد و گفت: باید زمینه افکار مردم را باید با امیدواری فراهم کرد.

 

محمد رضا عارف، نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری نیز در این دیدار رهنمودها و نصایح آیت الله نظری را برای جامعه سازنده دانست.

 

وی بر ضرورت تشویق مردم برای حضور در انتخابات تأکید کرد و گفت: مشروعیت و مقبولیت نظام در عرصه جهانی به حضور حداکثری در انتخابات است./950/پ202/س

ارسال نظرات