۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۶۲۵۱۵
در رادیو معارف بررسی می‌شود؛

مسؤولیت ناشی از تورم از منظر اقتصاد اسلامی

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با برنامه «فقه پویا» به بررسی مسؤولیت ناشی از تصمیمات منجر به افزایش تورم از منظر فقه اسلامی می‌پردازد.
مسؤوليت ناشي از تورم از منظر اقتصاد اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت تاکید رهبر معظم انقلاب در پیام و بیانات نوروزی بر جهاد اقتصادی در نام‌گذاری امسال، برنامه «فقه پویا» به بررسی مسایل اقتصادی روز کشور از منظر فقه اسلامی می‌پردازد.
این برنامه که با همت همکاران گروه فقه و سیره رادیو معارف در تلاش است تا آنچه را که مبتلا به امروز انسان و جامعه است با استفاده از کارشناسان متخصص در زمینه فقه و حقوق اسلامی پاسخ دهد در این قسمت به بررسی مسؤولیت ناشی از تصمیمات منجر به افزایش تورم و راهکارهای جبران آن با توجه با مبانی فقه اسلامی، با کارشناسی حجج اسلام دکتر مجید رضایی و دکتر محمد نظر پور از اعضای هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه مفید قم می‌پردازد.
برنامه «فقه پویا» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه‌کنندگی محمد جواد طوسی و مجری کارشناسی سید مرتضی موسوی نژاد شنبه‌ها ساعت 14:45 از رادیو معارف پخش و دوشنبه‌ها ساعت22:00 بازپخش می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی این برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «فقه پویا» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/پ
ارسال نظرات