۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۶۲۶۲۴
رییس سازمان بازرسی:

مشکلات موجود کشور ناشی از کم توجهی به توصیه های رهبری است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور عمده مشکلات کشور را ناشی از کم توجهی به توصیه های رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: امروز متأسفانه در کشور با رکود تورمی و تورم رکودی مواجه هستیم که عامل بدی است.
حجت الاسلام پورمحمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور امروز در همایش تبیین راهبردهای حماسه سیاسی و اقتصادی که با حضور فعالان اقتصادی استان مازندران در سالن همایش های اریکه آریایی برگزار شد، با بیان این که خدا به ما نعمت های زیادی داده است که از جهات مختلف در کشور از آن برخوردار هستیم، گفت: ما یک درصد خاک و جمعیت دنیا را دارا هستیم و ذخایر ارزشمندی در کشور ما وجود دارد که ثروت فوق العاده زیادی است.

 

وی ادامه داد: در سالیان پس از انقلاب مردم ما تلاش فوق العاده انجام داده و ایثارگرانه در صحنه بودند که از همه موجودیت خود دفاع کردند.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که ملت ایران به دنبال کار و تلاش بوده و اهتمام ارزنده ای در این راستا دارند، بیان داشت: انقلاب اسلامی فضای خوبی را برای ما مهیا کرد که شاهد رشد و توسعه هستیم.

 

وی با تاکید بر این که واقعیتی وجود دارد که مجموعه های اقتصادی کشور با مشکل مواجه هستند، خاطرنشان کرد: مشکل ما چیدمانی است که ظرفیت را به طور مناسب تنظیم نکردیم و هر چیزی در جای مناسب خود قرار ندارد که به شدت ما را آزار می دهد.

 

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: امروز متأسفانه در کشور با رکود تورمی و تورم رکودی مواجه هستیم که عامل بدی است و رهبر معظم انقلاب توصیه های مکرری دادند که باید به فکر اشتغال، تولید و صنعت باشیم که کم توجهی صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: بعضی وقت ها به خاطر آن که آمار دهیم می گوییم این کارها را انجام دادیم ولی کار خوب زمانی است که با لحاظ همه صرفه جویی ها و مزیت ها باشد.

 

وی با بیان این که به مبانی عقلی، علمی و کارشناسی باید توجه ویژه ای شود، گفت: آسیب جدی ما بی توجهی به برنامه ها است و تنها به دنبال ایده های فردی هستیم که با مشکل مواجه می شویم.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: باید اراده های خود را نشان دهیم که انتخابات محل بروز اراده است.

 

وی ادامه داد: مشارکت گسترده همه ما در انتخابات به سیاسیون ربطی ندارد و حماسه سیاسی برای همه مردم است که مملکت به تحرک و حماسه سیاسی نیاز دارد و برخی ها می ترسند مردم حرف بزنند که جلسه می گذاریم با مخالفت روبرو می شود.

 

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: باید حماسه خلق کرد و دردها را گفت تا جریان حماسی شکل گیرد و مردم به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند.

 

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر این که حماسه اقتصادی هم به عهده مردم است و اگر سیاستمداران بلد بودند تا حال این کار را انجام می دادند، گفت: حماسه اقتصادی بعد از انتخابات شکل می گیرد و کاندیداهایی آمدند که باید ببینیم چه کسی می تواند امور کشور را اجرا کرده و مشکلات مردم را دیده و از نزدیک آن را بفهمد انتخاب کنیم./950/پ201/ج

ارسال نظرات