۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۶۳۰۵۹
نماینده مجلس خبرگان:

بصیرت و آگاهی ویژگی ملت ایران در رویارویی با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران نشان دادند که حماسه ساز هستند، تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مهم ترین ویژگی ملت ایران در مواجه با صحنه های مختلف بوده است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشورمان، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی تأکید کرد.

 

وی با بیان این که باید از ظرفیت های کشور به منظور حضوری حماسی در انتخابات در پیش روی بهره گیریم، افزود: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و باید حماسه ای بزرگ و ماندگار خلق شود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستند، تصریح کرد: باید با تبیین شرایط مردم را از توطئه های احتمالی دشمنان آگاه کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی یکی از مهم ترین شروط حضور افراد در صحنه انتخابات را تعهد به نظام اسلامی دانست و بیان داشت: داوطلبان باید تنها در دایره انقلاب اسلامی گام بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که کاندیداها باید در خط اسلام ناب باشند، تصریح کرد: ولایی بودن و تبعیت از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب نیز از دیگر ویژگی های کاندیدا باید باشد.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: همه ما وظیفه داریم امسال با همه توان تلاش کنیم که حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری اتفاق بیافتد.

 

امام جمعه رشت با بیان این که ملت ایران در 34 سال اخیر همواره حماسه آفرین بوده اند، بیان داشت: مردم ولایی کشورمان به همه دنیا ثابت کردند در هیچ شرایطی نظام اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که ملت ایران نشان دادند که حماسه ساز هستند، تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مهم ترین ویژگی ملت ایران در رویارویی با صحنه های مختلف بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در همه شرایط تابع محضو ولایت بوده و هستند، تصریح کرد: این ملت از ابتدای پیروزی انقلاب با تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه توانستند امروز در عرصه جهانی عزتمندانه حضور داشته باشند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری عزت و عظمت امروز ملت ایران را به برکت ولایت دانست و تأکید کرد: مشکلات و سختی ها نمی تواند گوشه ای از ولایت پذیری مردم نسبت به ولایت را کاهش دهد.

 

امام جمعه رشت با بیان این که امروز نظام سلطه همه توان خود را برای تضعیف و براندازی نظام اسلامی به کار گرفته است، تصریح کرد: رییس جمهور آینده باید بتواند انقلاب در در میان دشمنی های غرب به مقصد نهایی برساند.

 

وی انقلاب اسلامی را مائده آسمانی دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) با برپایی حکومت دینی توانستند اسلام را به عنوان خاتم ادیان در جهان جاودانه کند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگویی ارزشمند در دنیا معرفی کرد و افزود: امروز بسیاری از کشورهای دنیا ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند./950/پ202/س

ارسال نظرات