۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۶۳۵۳۶
امام جمعه چابهار:

شوراها عرصه خدمت به مردم و نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چابهار با اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بیان کرد: جایگاه شوراها عرصه خدمت به مردم است، این شوراها نباید تبدیل به عرصه قدرت شود.
امام جمعه چابهار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب شرق کشور، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به انتخابات حساسی که ملت ایران در پیش رو دارد، ابراز داشت: مردم با حضور گسترده و دشمن شکن خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، دشمن را ناامید و دل رهبری و ولی فقیه را شاد کنند.

امام جمعه چابهار گفت: کشور ایران در سایه هیچ یک از قدرت های شرق و غرب قرار ندارد و دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ما به خدا تکیه کرده ایم و پشتیبان این ملّت خدا است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: این خلیج، همیشه خلیج فارس می ماند و افرادی که قصد تصرّف آن را دارند در اشتباه بزرگی هستند و نمی دانند که مردم شریف این مرز و بوم همان ملّت عملیات بیت المقدس هستند.

نماینده ولی فقیه در چابهار خاطرنشان کرد: شوراها عرصه خدمت به مردم و این نظام هستند و توجه خود را به همین عرصه معطوف کنند، نباشد که این عرصه پاک به عرصه قدرت تبدیل شود.

وی در خصوص روز کار و کارگر بیان کرد: از دیدگاه اسلام این روز از با ارزش ترین مناسبات سال است و طبق فرمایش امام خمینی(ره) "عرق کارگر مانند خون شهید در راه خداست" و افتخار بزرگان اسلام این بود که خود را کارگر می دانستند و از انجام این کار برای خود هیچ عیبی نمی دیدند.

خطیب جمعه چابهار در پایان از همّت نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: امنیت خود را مدیون این افراد هستیم که برای ایجاد امنیت از جان خود می گذرند تا مردم در آرامش و آسایش زندگی کنند./9703/پ 202/ب

ارسال نظرات