۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۶۴۷۰۲
امام جمعه خرم آباد:

شهید مطهری سدی محکم در برابر انحرافات بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی شهید مطهری را عرضه کننده اندیشه صحیح اسلامی به جهان معرفی کرد و افزود: این دانشمند مبارز توانست به عنوان سد محکمی در برابر انحرافات بایستد و پایه های فکری جوانان را پایه ریزی کند.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد، به سخنان صریح و بصیرت افزای رهبر معظم انقلاب در اجلاس علمای جهان اسلام اشاره کرد و افزود: آسیب شناسی جریان بیداری اسلامی از سوی رهبری نشان دهنده وظیفه سنگین علمای جهان اسلام در جهت روشنگری و هدایت مردم بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان سخنرانی رهبر معظم انقلاب را نشان دهنده جایگاه ایشان در میان مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: سیراب کردن تشنگان اسلام وظیفه ای مهم برای علما است.

 

سفر آیت الله نوری همدانی سبب جاری شدن عطر معنویت در استان شد
امام جمعه خرم آباد با اشاره به سفر آیت الله نوری همدانی به لرستان و برگزاری 14 ویژه برنامه با حضور این مرجع تقلید در استان اظهار داشت: تقویت وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان مهم ترین دستاورد این سفر بود.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با قدردانی از حضور گسترده مردم در استقبال از این مرجع عالیقدر تشیع تصریح کرد: این سفر با هدف تحکیم جایگاه ولایت صورت گرفت و از آن می توان به عنوان نقطه عطفی برای این استان یاد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سفر آیت الله نوری همدانی که همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) صورت گرفت سبب جاری شدن عطر معنویت در این استان شد.

 

تولید ملی بهترین راه در جهت تقدیر از کارگران است

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز کارگر استفاده از تولید ملی را بهترین راه در جهت تقدیر از کارگران عنوان کرد و افزود: تجلیل از کارگران نشان دهنده اهمیت و حمایت از زندگی پاک و حلال است.

 

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید ملی اشاره و با انتقاد از مسؤولان در رابطه با قیمت خرید تضمینی گندم اظهار داشت: با وجود تولید پنج میلیون تن گندم، این محصول سال گذشته از خارج وارد شد؛ مسؤولان باید برنامه ریزی خود را اصلاح و در رابطه با قیمت خرید گندم تجدید نظر کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به سالروز شهادت استاد مطهری اشاره کرد افزود: این شهید والا مقام که عمر خود را در خدمت به مردم سپری کرد، یک ایدئولوژی اسلامی را به جهان ارائه داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی شهید مطهری را عرضه کننده اندیشه صحیح اسلامی به جهان معرفی کرد و افزود: این دانشمند مبارز توانست به عنوان سد محکمی در برابر انحرافات بایستد و پایه های فکری جوانان را پایه ریزی کند.

 

معلمان باید تلاش خود را در زمینه تربیت نسلی متعهد به انجام رسانند

نماینده ولی فقیه در لرستان معلمان را پرورش دهنده فکری و معنوی انسان ها عنوان کرد و افزود: معلم با علم خود فرد را به قله های کمال و معرفت می رساند.

 

امام جمعه خرم آباد در پایان سخنان خود تأکید کرد: معلمان باید تلاش خود را در زمینه تربیت نسلی متعهد و مبتکر به انجام رسانند./9464/پ201/ب

ارسال نظرات