۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۶۵۴۰۷
معاون اداره کل اوقاف استان قم:

سهم استان قم در طرح حفظ سال جاری 4700 نفر است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از 4 هزار و هفتصد نفر سهمیه استان در طرح حفظ قرآن کریم در سال 92 خبر داد.
سازمان اوقاف و امور خيريه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام عزیزی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این‌که طرح حفظ سال 91 از مرداد ماه آن سال آغاز شد، اظهار داشت: این دوره در سه مقطع کمتر از 12 سال، 12 تا 18 سال و بیشتر از 18 سال برگزار شد که امتحانات این دوره نیز در طول هفته گذشته برپا شد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور 3 هزار و پانصد نفر در این دوره از طرح حفظ قرآن کریم، خاطرنشان کرد: طرح حفظ قرآن کریم و برگزاری آزمون آن، بزرگترین رویداد قرآنی استان قم است چرا که با حضور 110 مؤسسه قرآنی استان، حضور در طرح حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، بی نظیر است.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این‌که طرح حفظ قرآن کریم در سال 92 از خرداد ماه آغاز خواهد شد، اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم واقع در گلزار شیخان و دفاتر فرهنگی آستان مقدس امامزادگان سطح استان، در طرح حفظ قرآن کریم نام‌نویسی کنند.
وی با اشاره به سهمیه استان قم در طرح حفظ سال 91، عنوان کرد: سهمیه استان قم در سال گذشته 4 هزار نفر بود اما بیش از 6 هزار و ششصد نفر در این طرح نام‌نویسی کردند و این در حالی است که سهمیه استان قم در سال 92، 4 هزار هفتصد نفر است./907/د102/پ
ارسال نظرات