۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۶۷۹۶
ولایتی:

حکومت سوریه مستحکم تر از قبل شده است

خبرگزاری رسا ـ ولایتی به دخالت رسمی غرب در امور داخل سوریه اشاره کرد و افزود: امروز حکومت سوریه مستحکم تر و مقاوم تر از قبل است.
علي اکبر ولايتي در جمع طلاب اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی اکبر ولایتی، کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، عصر سه شنبه در جمع طلاب و روحانیان شهرستان اهواز به برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی در هفته های اخیر اشاره کرد و افزود: 60 درصد از علمای این جلسه را اهل سنت و 40 درصد را شیعیان تشکیل می دادند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، پایه اصلی اجلاس بیداری اسلامی را رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش جمهوری اسلامی زنده نگه داشتن حرکت بیداری اسلامی در جهان است.

ولایتی پرچمدار بیداری اسلامی را جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این موج از جمهوری اسلامی ایران به کشورهای دیگر رسیده و تلاش استکبار متوقف کردن این حرکت است.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به دخالت رسمی غرب در امور داخلی سوریه اشاره کرد و افزود: امروز حکومت سوریه مستحکم تر و مقاوم تر از گذشته است.

وی برگزاری اجلاس های گوناگون را از کارهایی در جهت تقویت امواج بیداری اسلامی دانست و تصریح کرد: اهانت به مقدسات، پاسخ های جاهلانه ای در جهت تقویت بیداری اسلامی از سوی جمهوری اسلامی است.

ولایتی با بیان این که انتخابات پیش رو در شرایطی برگزار می شود که مشکلات اقتصادی به سبب تحریم و تدبیر بر کشور سایه افکنده است، اظهار داشت: دولت یازدهم باید قوی و منسجم و اعضای آن افراد متدین باشند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل اجرای برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: ارتباط دولت و مجلس راهکار اساسی دولت یازدهم است./9464/پ203/ج

ارسال نظرات