۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۶۶۹۸۷
همزمان با 14 خرداد؛

اعزام بیش از 3هزار زنجانی به مرقد مطهر امام راحل

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان از اعزام 3 هزار و 200 زائر زنجانی به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.
امام خميني

سید سعید حسینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: امسال 3 هزار و 200 زائر برای شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام راحل عازم بهشت زهرای تهران خواهند شد.


وی با اشاره به این‌که کمیته‌های اجرایی، تبلیغی و فرهنگی به منظور برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در زنجان تشکیل شده است، گفت: نهادها، سازمان ها و ارگان های مختلف دولتی و غیردولتی در اجرای برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) همکاری دارند که توجه ویژه به مردمی بودن مراسم ها خواهد بود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این‌که ویژه برنامه های مختلفی برای روزهای 14 و 15 خرداد در سراسر استان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: امسال پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15خرداد است، از این رو ویژه برنامه های این روز به صورت ویژه به صورت مردمی و با محوریت مساجد و اماکن مذهبی با حضور اقشار مختلف برگزار می شود.


حسینی تبیین افکار بلند امام خمینی (ره) و توجه به ریشه ها و نتایج قیام تاریخی 15 خرداد اهمیت بسزایی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد، افزود: آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های امام راحل و ابعاد مختلف قیام 15 خرداد در اولویت برنامه ها قرار دارد و امید است، بتوانیم امسال نیز مراسم بزرگداشتی در خور شأن امام راحل و شهدای 15 خراد در استان برگزار کنیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله سید عزالدین حسینی زنجانی، از برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری مراسم بزرگداشت آن عالم ربانی در زنجان خبر داد و گفت: بزرگداشت آن مرحوم صبح روز پنجشنبه در مسجد حوض لقمان (میدان شهدا) مشهد به سمت مرقد مطهر ثامن الحجج امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: به همین منظور از سوی نماینده ولی فقیه در استان سه روز عزای عمومی و فردا پنج‌شنبه‌ 26 اردیبهشت نیز در استان زنجان تعطیل عمومی اعلام شده است./9351/ت303/ب

ارسال نظرات