۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۶۸۰۲۳
نماینده ولی فقیه در کردستان:

انتخاب اصلح شرط تحقق حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت:انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افراد واجد شرایط و اصلح، نماد عینی خلق حماسه سیاسی است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز در پنجمین یادواره شهدای منطقه بلبان آباد از توابع شهرستان دهگلان بیان کرد: تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان نظام اسلامی، ملت ایران را استوارتر از گذشته کرده و در حیات با برکت نظام اسلامی مردم ایران اسلامی آگاه‌تر و بصیر‌تر از هر زمانی شده اند.

وی ادامه داد: تحریم های تحمیلی از سوی دشمنان نه تنها نظام ما را ضعیف و ناتوان نکرده است؛ بلکه همین امر موجب خود کفایی و رشد در حوزه های گوناگون شده است، امروز ایران اسلامی دیگر صادر کنننده نفت خام نیست بلکه به دست فرزندان این مرز و بوم فرآورده‌های متعددی از این نعمت خدادادی به دست می آید.

نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد: ملت ایران اسلامی به ویژه مردم غیور مناطق غرب که از آغاز انقلاب و در سال‌های دفاع مقدس تاکنون یار و یاور و مدافع انقلاب و رهبری بوده اند بار دیگر با خلق حماسه ای عظیم در هر دو عرصه سیاسی و اقتصادی عظمت خود را به جهانیان نشان خواهند داد و موجب ناتوانی و ذلت دشمنان نظام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افراد واجد شرایط و اصلح، نماد عینی خلق حماسه سیاسی  است و مردم با حضور خود در تعیین سرنوشت خویش نقشی مؤثر ایفا می کنند.

وی با اشاره به مصوبات سفر پر برکت رهبر معظم انقلاب به استان کردستان گفت: اعتبارات مصوبه سفر معظم له به استان کردستان 800 میلیارد تومان بوده که این رقم اکنون در استان کردستان به 1 هزار و 700میلیارد تومان رسیده است که نشان از توجه و علاقه معظم له به این استان شهید پرور است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: مردم بلبان آباد مردمی شهید پرور و انقلابی هستند، من از همه مسؤولان اجرایی استان و شهرستان درخواست می کنم به خواسته‌ها و نیازهای اصلی مردم توجه کرده و در صدد رفع مشکلات این بخش برآیند./967/پ202/س

ارسال نظرات