۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۶۸۰۳۸

واکنش عضو جامعه مدرسین به تخریب‌ها علیه آیت‌الله جنتی

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: افرادی که نسبت به رأی شورای نگهبان اعتراض دارند باید از طریق مراجع ذیصلاح اعتراض خود را پیگیری کنند در غیر این صورت قانومندار نیستند و نمی توان سرنوشت کشور را به دست چنین افرادی سپرد.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي

آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای انتخاباتی از سوی شورای نگهبان گفت: کار شورای نگهبان را قانونی می‌دانم؛ شورای نگهبان نهادی مورد اعتماد و اعتباری است که هم متخصص دارد و هم متعهد.

 

وی در ادامه از عملکرد افرادی که صلاحیت آنان احراز نشده، اما در رسانه ملی حضور یافته و از شورای نگهبان تشکر کردند، تشکر کرد و افزود: اقدام آقایان سعیدی کیا، زاکانی و احمد زاده و دیگر افرادی که آمدند و از شورای نگهبان تشکر کردند بسیار عالی بود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به افرادی که نسبت به رأی شورای نگهبان اعتراض دارند، متذکر شد: کسانی که همین الآن نسبت به رأی شورای نگهبان اعتراض دارند و صدایشان در آمده که چرا رد صلاحیت شده‌اند معلوم است که از اول قانونمدار نیستند، چگونه می‌توان کشور را به دست افرادی سپرد که قانون مدار نیستند.

 

وی همچنین خطاب به کسانی که صلاحیت آنان از سوی شورای نگهبان احراز شده است، توصیه کرد:‌ اخلاق را رعایت کنند و آنچه می‌گویند راست بگویند، آنچه از دست شان برمی‌آید بگویند و آنچه را از دستشان بر نمی‌آید نگویند،‌ در حقیقت با یک آرامش کامل واقعیت‌های خود را به مردم ارائه دهند.

 

آیت الله ممدوحی همچنین با اشاره به فعالیت رسانه‌های بیگانه در تخریب شورای نگهبان به ویژه شخص آیت‌الله جنتی که از گذشته انجام می‌شود و امروز با توجه به اعلام اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری از گذشته بیشتر بود، گفت: توقع ما از آنها بیش از این نیست. /920/ت302/ج

ارسال نظرات