۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۶۸۰۸۸
فرمانده انتظامی زاهدان:

تدابیر لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور اندیشیده شده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی زاهدان گفت: تمامی تدابیر امنیتی جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در کمال آرامش در این شهر گرفته شده است.
صندوق راي

غلامرضا جعفری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب شرق گفت: پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان همچون سالهای گذشته آمادگی کامل برای برقراری و حفظ امنیت صندوق های رای و روز انتخابات را دارند.

 

جعفری افزود: انتخابات یکی از حساس ترین و مهم ترین برنامه های پیش روی نظام جمهوری اسلامی است و مردم باید با حضور فعال و پرشور در این عرصه گام بردارند و شعار حماسه سیاسی را عیناً و عملاً به نمایش بگذارند و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی زاهدان با تاکید بر وجود امنیت در برگزاری انتخابات ادامه داد: ماموریت نیروی انتظامی برقراری امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات پیش رو است و به هیچ وجه در مسائل سیاسی دیگر وارد نمی شود و بدون جانب داری و حزب گرایی عمل می کند.

 

سرهنگ جعفری در ادامه اظهار داشت: جلسات مشترکی با نمایندگان کاندیداها و شوراهای نظارت در رابطه با اخلاق انتخاباتی صورت گرفته است و تخلفات و موارد غیرمجاز یادآوری شده است و در صورت بروز تخلفات انتخاباتی مانند راه اندازی کارناوال های انتخاباتی و مسدود کردن خیابانها برخورد می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی زاهدان در خاتمه گفت: تدابیر لازم امنیتی جهت برپایی انتخابات اتخاذ شده است و مردم می توانند در کمال آرامش روز 24خرداد ماه پای صندوق های رای آمده و در تصمیم گیری برای آینده مملکت خود سهیم باشند./940/ت303/ب

ارسال نظرات