۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۶۹۳۰۵
مدیر عامل خبرگزاری رسا:

ناراحتی رسانه‌های غرب از طی شدن روند قانونی انتخابات آشکار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل خبرگزاری رسا با بیان این‌که ناراحتی و بغض در رسانه‌های غربی از پیروزی‌های ملت ایران در انتخابات آشکار است، پوشش انتخاباتی صدا و سیما را موفق ارزیابی کرد و تحریم انتخابات و انداختن رأی سفید را از طرح‌های دشمن دانست.
همايش بصيرت سياسي، افق آينده و انتخابات 92 در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا، پنج‌شنبه صبح در همایش بصیرت‌شناسی، افق آینده و انتخابات 1392  که در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: حضرت امام(ره) معیاری برای تشخیص صحت فعالیت‌های ما دادند و گفتند هر گاه رسانه‌های غربی از شما تعریف و تمجید کردند بدانید که کارتان اشتباه است.

وی با اشاره به این‌که رسانه‌های غربی از مدت‌ها پیش به انتخابات ایران امید داشتند، افزود: بی‌بی‌سی‌ فارسی در فتنه 88 یکی از عوامل برپایی بلوا و آشوب در کشور بود، آنان دوست دارند تا جایی پیش بروند که ارزش‌ها را از جامعه اسلامی بگیرند.

مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به این‌که اگر کسی فعالیت‌های دشمن را رصد کند، درمی‌یابد دشمن در مقاطع حساس انقلاب فعال می‌شوند، تصریح کرد: کثرت برنامه‌های آنان علیه ایران اسلامی نشان‌دهنده آن است که  انقلاب اسلامی در آینده با پیروزی‌هایی همراه خواهد بود.

وی با بیان این‌که ناراحتی و بغض در رسانه‌های غربی از پیروزی‌های ملت ایران در انتخابات آشکار است، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های صدا و سیما کاندیداها حضور پیدا کردند و صدا و سیما بدون غرض‌ورزی و جانب‌داری از جناح خاصی وظیفه خود را به خوبی انجام داد و باید گفت رسانه‌های داخلی نیز در بازتاب اخبار انتخابات موفق بودند.

حجت‌الاسلام محققی ابراز کرد: یکی از القائات دشمن در انتخابات بحث تحریم انتخابات است، دشمن به دلیل حضور بصیرت‌مند شورای نگهبان در روند بررسی صلاحیت‌ها ناامید شدند همچنین در برخی محافل خودی و داخلی نیز به دنبال ترویج رأی سفید انداختن در صندوق‌ها هستند./914/پ202/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۸
جستجوی سایتان خوب شده
0
0