۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۷۱۶۵۸
اطلاعیه شماره ده ستاد انتخابات کشور؛

اخذ رأی فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی رأی دهنده

خبرگزاری رسا ـ ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ده بیان داشت: به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می‌رساند که اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز شناسنامه قابل قبول نمی‌باشد.
ستاد انتخابات کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ستاد اتنخابات کشور دقایقی پیش با صدور اطلاعیه شماره ده بیان داشت: به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می‌رساند که اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز شناسنامه قابل قبول نمی‌باشد.

 به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می‌رساند که اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز شناسنامه قابل قبول نمی‌باشد.

ضمنا به کلیه رأی دهندگان گرامی در انتخابات ریاست جمهوری توصیه می‌شود جهت تسهیل و تسریع در روند اخد رأی کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

آن دسته از هموطنان محترم که شماره ملی خود را نمی‌دانند، برای اطلاع از شماره ملی می‌توانند از طریق تماس تلفنی با ادرات ثبت احوال، شماره ملی خود را دریافت کنند.

ستاد انتخابات کشور./956/پ203/ع

ارسال نظرات