۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۷۱۸۸۸

مشارکت 90 درصدی مردم مازندران در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات مازندران از مشارکت 90 درصدی مردم مازندران در انتخابات خبر داد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، رییس ستاد انتخابات مازندران دقایقی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان، از مشارکت 90 درصدی مردم این استان در انتخابات خبر داد.

 

وی با بیان این که انتخابات در مازندران به بهتریت شکل و زیبا ترین روند انجام شد، ادامه داد: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان وظیفه شناسی، بصیرت و پایندی مردم مازندران به ارزش های و انقلاب و نظام بود.

 

ابراهیمی، تعداد واجدان شرایط انتخابات در مازندران را دو میلیون 86 هزار نفر اعلام کرد و گفت: یک میلیون و 835 هزار نفر از مردم مازندران در انتخابات شرکت کردند و این رقم ممکن است تغییراتی نیز داشته باشد.

 

وی مشارکت 90 درصدی مردم مازندران در پای صندوق های رأی را حماسه ای عظیم و بی نظیر دانست و گفت: مردم مازندران بی نظیر ترین حماسه را در این انتخابات به نمایش گذاشتند.

 

ابراهیمی ادامه داد: هیچ عنوانی نمی توان به این درک، مسؤولیت پذیری، وظیفه شناسی و حضور در صحنه مردم مازندران پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: دشمن شرایطی را از یک سال پیش شروع کرده بود که تحریم ها و فشارهای اقتصادی باعث شده که مردم نسبت به نطام بد بین شده و شرکت نمی کند، اما ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه ای عظیم خلق کردند.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران با بیان این که اصحاب این شور آفرینی را رسانه ها فراهم کردند، گفت: هر کسی که از داخل این صندوق ها بیرون آید برای مردم مازندران محترم است.

 

وی با بیان این که مردم بر اساس تکلیف دینی خود در این انتخابات شرکت کردند، خاطرنشان کرد: روند شمارش اخذ آرا آغاز شده است و پیش بینی می شود تا دو ساعت دیگر حدود نیمی از آراء ریاست جمهوری را شمارش و اعلام کنیم./950/پ203/س

ارسال نظرات