۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۷۳۳۶۷
نماینده مردم دامغان:

اخلاص بارزترین ویژگی منتظران حضرت مهدی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، اخلاص را بارزترین ویژگی منتظران حضرت مهدی(عج) عنوان کرد و گفت: از نگاه مدیریتی افتخار ما به عنوان خادم ملت این است که در این کشور زیر پرچم اسلام و ائمه زندگی و خدمت می کنیم.
رستميان، نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي

عبدالرحمان رستمیان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اظهار داشت: جشن های میلاد مهدی موعود (عج) تجلی اعلام آمادگی یاوران امام عصر در کشور امام زمان (عج) است و این سرزمین همواره معطر از نام ائمه اطهار (ع) است.

وی اخلاص را بارزترین ویژگی منتظران حضرت مهدی(عج) عنوان کرد و افزود: از نگاه مدیریتی افتخار ما به عنوان خادم ملت این است که در این کشور زیر پرچم اسلام و ائمه زندگی و خدمت می کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به موضوع انتخابات 24 خرداد، حضور چشمگیر ملت ایران را نشانه ولایتمداری مردان و زنان این مرزو بوم دانست و گفت: حال اگر مسؤولان حسن نیت و اخلاص را در پیش گیرند کشور و نظام با پشتوانه عظیم مردمی  به سوی ترقی و پیشرفت حرکت خواهد کرد فراموش نکنیم که پیشرفت های امروز مرهون تلاش همه نیروهای این آب و خاک است.

رستمیان اضافه کرد: تحریم ها نعمت بزرگی برای کشور ما بوده است زیرا نگاه ما را از وابستگی کامل به نفت به سوی صنعت و تولیدات داخلی تغییر داده است دشمن بداند ملت ایران فشار و محدودیت ها را به فرصت شکوفایی بدل کرده و خواهد کرد.

وی با اشاره به شروع به کار دولت جدید به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در ماه آینده و بحث انتخاب اعضای کابینه خاطرنشان کرد: بدون شک انتخاب وزرایی متعهد و کارآمد تضمین کننده موفقیت رییس جمهور منتخب مردم و دولت آینده در مسؤولیت خطیری که ملت بر دوششان نهاده است خواهد بود.

 نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تبعیض را از معضلات گریبان‎گیر جامعه دانست و گفت: دامغان از جمله شهرهایی است که بسیار از این مسئله آسیب دیده است و این شهر کهن، ما مدیران و مردم دیندار آن خواستار نگاه همراه با عدالت مسؤولان استان و کشور و تخصیص بودجه ها براساس شاخص توسعه هستیم.

 رستمیان مدیران را امانتدار مردم خواند و تصریح کرد: مسؤولان در هر رده موظف به حمایت از منافع مردم و پیشبرد امور و رفع نیازهایشان و پاسخگویی به آنها هستند مدیری که خود را موظف به خدمت و پاسخگویی به مردم نمی داند شایستگی ندارد و باید برکنار شود./938/ت302/ب  

ارسال نظرات