۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۷۳۴۶۴

ویژه برنامه های بزرگداشت هفتم تیر در اهواز تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ویژه برنامه های بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اهواز را تشریح کرد.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان حجت الاسلام سعيد جعفري

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که جامعه امروزی همواره نیازمند شخصیت هایی همچون شهید بهشتی است، اظهار داشت: شهید دکتر بهشتی نقش به سزا و پر رنگی را در تدوین و اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به اهداف برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر اشاره و تصریح کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین پایگاه فکری و دینی جهان و تبیین و بازشناسی اندیشه های شهید بهشتی از جمله مهم ترین اهداف بزرگداشت شهدای هفتم تیر است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که سه شهید از 72 یار شهید بهشتی خوزستانی بودند، تصریح کرد: شهید حجت الاسلام محمدکاظم دانش، شهید سید محمدجواد شرافت و شهید علی رضا چراغ زاده دزفولی از جمله شهدای خوزستانی واقعه هفتم تیر هستند که همراه با آیت الله شهید بهشتی در این واقعه به شهادت رسیدند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که افزون بر شهر اهواز که در مسجد ولایت برگزار می شود، مراسم گرامی داشت هفتم تیر در دیگر شهرهای خوزستان برگزار می شود، بیان داشت: مراسم ویژه شهدای هفتم تیر ماه در روز جمعه هفتم تیرماه پس از نماز مغرب وعشا در مسجد ولایت اهواز برگزار می شود که افزون بر برگزاری مراسم ایستگاه صلواتی، توزیع ویژه نامه و نمایشگاه عکس از برنامه های حاشیه ای این مراسم به شمار می آیند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های گرامی داشت شهدای هفتم تیر در شهرستان های شوش، اندیمشک، دزفول، رامهرمز و هفتکل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که سه شهید این حادثه خوزستانی هستند، اظهار داشت: تصاویری از شهدای هفتم تیر به ویژه شهدای خوزستانی همراه با شهید آیت الله بهشتی در مراسم بزرگداشت این واقعه به نمایش گذاشته می شود و همچنین از ظرفیت صدا و سیمای مرکز خوزستان برای معرفی سه شهید خوزستانی واقعه هفتم تیر استفاده خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر این که شخصیت شهید آیت الله بهشتی باید برای جوانان تبیین شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت هفتم تیر و شهدای این واقعه شخصیت رفتاری و اخلاقی شهید آیت الله بهشتی با حضور کارشناسان برتر خوزستانی تبیین و تشریح می شود./9461/ت302/غ

ارسال نظرات