۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۷۳۸۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خون شهدای هفت تیر سبب رسوایی استکبار جهانی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خون شهدای هفت تیر چهره استکبار را رسوا و موجب استحکام پایه های انقلاب شد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: خون شهید بهشتی و یارانش سبب رسوایی چهره استکبار جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر افزود: خون شهدای هفت تیر سبب استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی شد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ویژگی های بارز شهید بهشتی اظهار داشت:  آشنایی در حد اجتهاد به معارف اسلامی، مدیری آگاه، منطقی و حاضر جواب در برابر شبهات منافقان، نظریه پردازی کم نظیر و با بصیرت بودن از ویژگی های این شهید والا مقام بود.

وی با بیان اینکه ترور این شهید و یارانش به این سبب بود که دشمنان تحمل درک اندیشه های شهید بهشتی را نداشتند، عامل اصلی حادثه هفت تیر را آمریکا و استکبار جهانی دانست و گفت: استکبار جهانی منافقان را به چنین جنایتی کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان با بیان اینکه مردم استان لرستان نیز در این فاجعه خونین دو تن از فرزندان دلیر خود را از دست دادند، گفت: شهید فخرالدین رحیمی وشهید محمد حسین صادقی مایه مباهات و فخر مردم لرستان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه هفت تیر روز قوه قضاییه در کشور نام گذاری شده است، افزود: شهید بهشتی معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان از قوه قضائیه به عنوان بازوی انقلاب یاد کرد و ابراز داشت: این دستگاه از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه خرم آباد دستگاه قضایی کشور را الگویی برای جهان اسلام دانست و افزود: دستگاه قضایی ایران اسلامی برگرفته از اسلام واحکام ناب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی وظیفه بسیار سنگینی دارد، از عملکرد دستگاه قضایی تقدیر کرد و  گفت: این نهاد با استفاده  از حد اسلام، صیانت از جان، ناموس و امنیت مردم را بر عهده دارد.

استاد عالی حوزه علمیه لرستان در پایان با اشاره به حمله صلفی های تند رو وهابیون کوردل به شیعیان در مصر و شهادت یکی  از رهبران شیعه، این گونه اعمال ضد بشری را محکوم کرد./9454/پ201/غ

ارسال نظرات